HANSJO 0 Report post Posted November 3, 2012 Helt okej att tjuvstarta lite med denna fina dag hoppas jag "olsson", inte hämta mer öl i ve'bon nu. Share this post Link to post Share on other sites
olsson 3 Report post Posted November 3, 2012 Helt okej att tjuvstarta lite med denna fina dag hoppas jag "olsson", inte hämta mer öl i ve'bon nu. nää,det är dåligt med plats för öl där nu tyvärr. Jävla skit det för där är dom alltid kalla och fina Share this post Link to post Share on other sites
Jinx 0 Report post Posted November 7, 2012 Tjohhhooo lilllördan är här!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Jinx 0 Report post Posted November 7, 2012 Sooooon..... Share this post Link to post Share on other sites
Guest isitcozimcool Report post Posted November 7, 2012 För på fredag är det take off Share this post Link to post Share on other sites
solia 0 Report post Posted November 7, 2012 Skönt med halvlek Och imorgon kommer dottern hem efter två veckor i Afrika Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted November 7, 2012 Yes, 10 timmar jobb imorrn och sen väntar ledighet. Ska träffa 40 jobbkompisar från tidigare jobbet. Ser verkligen fram emot det. Share this post Link to post Share on other sites
Jinx 0 Report post Posted November 13, 2012 snart såååå...... Share this post Link to post Share on other sites
Jinx 0 Report post Posted November 14, 2012 Nuu sååååå! nedräkning mot fredag! Share this post Link to post Share on other sites
olsson 3 Report post Posted November 14, 2012 Nuu sååååå! nedräkning mot fredag! Precis,nu är det nerförsbacke! Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted November 14, 2012 Å imorrn e det fredag denna v då vi drar till Berlin på fredag.... Share this post Link to post Share on other sites
Jinx 0 Report post Posted December 11, 2012 Snart är den här och jag tror att det är en riktigt skön onsdag för en riktigt speciell och underbar vän och hennes gubbe imorgon, Thailand here we come! Onsdags feeling! Share this post Link to post Share on other sites
toktobbe 0 Report post Posted December 11, 2012 Har slutat kolla dagarnas namn, mer eller mindre alla dagar fram till jul afton e arbetsdagar ändå verkar det som tom helgen..... Share this post Link to post Share on other sites
MariaFr 0 Report post Posted December 19, 2012 Ikväll blir det välgörenhetskonsert på Sturecompaniet med rock! Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted December 19, 2012 En arbetsdag kvar då det istort sett bara blir julbord som sker. Jag jobbar några klämdagar men det käns som att 5 veckor semester snart kickar in Januari är nästan raderad från kalendern Share this post Link to post Share on other sites
Guest isitcozimcool Report post Posted December 19, 2012 Uhhhh. Det är ju veckans skitdag. För långt från förra helgen så man har glömt hur kul man hade då (om man hade det), och för långt till nästa helg för att se fram emot den..... Och så är det skitväder i Sthlm.... /Marvin Share this post Link to post Share on other sites
Mimo 13 Report post Posted November 20, 2013 Dammar av , puffar upp...onsdag och det känns ljuvligt Har bestämt mig för att njuta av denna dag från morgon till kväll ...bara för att jag kan! Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted November 20, 2013 Ja nu är det lillördag minsann! Share this post Link to post Share on other sites
olsson 3 Report post Posted May 4, 2014 Bara tre dagar kvar nu! Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted May 4, 2014 Bara tre dagar kvar nu! Händer det nåt kul då? Share this post Link to post Share on other sites
olsson 3 Report post Posted May 5, 2014 Bara tre dagar kvar nu! Händer det nåt kul då? Ja det är ju Onsdag Jimmieboy! Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted May 5, 2014 Bara tre dagar kvar nu! Händer det nåt kul då? Ja det är ju Onsdag Jimmieboy! haha... onsdagar brukar ju iof vara bättre än tisdagar men jag gillar nog ändå lördagar bäst... annars e de ju härligt med semester Share this post Link to post Share on other sites
Mimo 13 Report post Posted February 25, 2015 Onsdagar är en av mina favorit dagar. I dag blir det ett par iskalla Chang Lyfter denna härliga Onsdagstråd som fått på tok för lite uppmärksamhet på sista tiden! Halvlek är här !!! Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted February 25, 2015 Onsdagar är en av mina favorit dagar. I dag blir det ett par iskalla Chang Lyfter denna härliga Onsdagstråd som fått på tok för lite uppmärksamhet på sista tiden! Halvlek är här !!! Härligt initiativ Mimo! Bara 1 dag kvar till Berlin gör att denna Onsdag känns extra härlig! 😊 Share this post Link to post Share on other sites