Tony Tiger 0 Report post Posted January 20, 2010 Usch - jag har vit månad :'( TT Varför då ? Har du haft för mycket "svart" förra månaden...? Det är så roligt med att vuxna har "vit månad"... Precis som med barnen fast de har "Godisförbud"... Nej - förra året var ganska lugnt, jag började med vit månad för typ 25 år sedan och det har blivit en vana. Tycker att det är bra för att komma i dykform till i mars - äter bättre, rör mig mer och ingen dricka, framförallt är det okynnesölen som det är bra att vara utan tror jag. Nu har jag funderat på att testa 2 månader, det har man väl inte gjort sedan man blev könsmogen Tar det beslutet om en vecka eller så! TT Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted January 20, 2010 äntligen onsdag o proppmätt på mos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Wiz 0 Report post Posted January 20, 2010 okynnesölen e juh dom som e godast Share this post Link to post Share on other sites
Thaikalle 0 Report post Posted January 27, 2010 Ahhhhh äntligen onsdag gissa vad jag ska dricka i kväll? Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted January 27, 2010 Ahhhhh äntligen onsdag gissa vad jag ska dricka i kväll? rabarbersaft?? Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted January 27, 2010 Usch - jag har vit månad :'( TT Varför då ? Har du haft för mycket "svart" förra månaden...? Det är så roligt med att vuxna har "vit månad"... Precis som med barnen fast de har "Godisförbud"... Nej - förra året var ganska lugnt, jag började med vit månad för typ 25 år sedan och det har blivit en vana. Tycker att det är bra för att komma i dykform till i mars - äter bättre, rör mig mer och ingen dricka, framförallt är det okynnesölen som det är bra att vara utan tror jag. Nu har jag funderat på att testa 2 månader, det har man väl inte gjort sedan man blev könsmogen Tar det beslutet om en vecka eller så! TT Ha ha...Könsmogen...låter om du är en kåt liten hund... Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted January 27, 2010 Visst är det härligt att det är onsdag igen. Nu är det ju bara 1 vecka kvar till avfärd. Share this post Link to post Share on other sites
Thaikalle 0 Report post Posted February 10, 2010 Yessss Onsdag vad göra? öppna en Chang förstås Share this post Link to post Share on other sites
bladde 0 Report post Posted February 10, 2010 Yessss Onsdag vad göra? öppna en Chang förstås 8.30 på morgonen perfekt Share this post Link to post Share on other sites
jojo 0 Report post Posted February 10, 2010 vilken underbar onsdag så här nära har det aldrig varit .... åker på söndag. Share this post Link to post Share on other sites
Guest antigone Report post Posted February 10, 2010 vilken underbar onsdag så här nära har det aldrig varit .... åker på söndag. Håller med, så här nära har det aldrig varit, åker på fredag antigone Share this post Link to post Share on other sites
Thaikalle 0 Report post Posted February 10, 2010 Onsdagen lider mot sitt slut Changen är också slut. Kl 0256....Oj jag har förlängt onsdagen och lånat lite av torsdagen... Dags att sova godnatt alla... Share this post Link to post Share on other sites
JagChansar 1 Report post Posted February 10, 2010 Faktiskt onsdag idag o 3,5 dag tills jag åker till Thailand !!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
husse 3 Report post Posted February 10, 2010 Provsmakade en pilsner ikväll, smakar fortfarande inte gott efter helgens vinterrockfestival. Får nog bli en vit vecka till Share this post Link to post Share on other sites
jojo 0 Report post Posted February 11, 2010 Torsdag. Nu e de ännu närmre... He He Share this post Link to post Share on other sites
Thaikalle 0 Report post Posted February 16, 2010 Äntligen då blir det ett par kalla i kväll Share this post Link to post Share on other sites
ruggan 0 Report post Posted February 16, 2010 Äntligen då blir det ett par kalla i kväll Här är det bara tisdag än Share this post Link to post Share on other sites
bladde 0 Report post Posted February 16, 2010 Äntligen då blir det ett par kalla i kväll Här är det bara tisdag än Ja såvitt jag vet så är det det i Thailand med Share this post Link to post Share on other sites
Thaikalle 0 Report post Posted February 16, 2010 Ok då får det bli några kalla både tis och ons Jipppiiiii Share this post Link to post Share on other sites
Chryzaliz 1 Report post Posted February 16, 2010 Äntligen då blir det ett par kalla i kväll Jag är inte den som är den, jag kör lite onsdag med dig men jag tar en Beer Archa i stället... ...och en Beer Chang på onsdag Share this post Link to post Share on other sites
husse 3 Report post Posted February 16, 2010 Tjuvstart 1 dag före Måste prova årets Semla idag ju Share this post Link to post Share on other sites
Guest ronnytisell Report post Posted November 17, 2010 Äntligen onsdag,bara två dagar kvar att jobba denna veckan Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted November 17, 2010 Var det så länge sen vi firade onsdag? Missade det och småfirar en sovmorgon torsdag istället. Share this post Link to post Share on other sites
Guest ronnytisell Report post Posted January 5, 2011 Nu var det onsdag igen Share this post Link to post Share on other sites
mikaelelk 0 Report post Posted January 5, 2011 Nu var det onsdag igen Och ledig massa(4) dagar oxå Share this post Link to post Share on other sites