Thaikalle 0 Report post Posted December 16, 2009 Onsdagar är en av mina favorit dagar. I dag blir det ett par iskalla Chang Share this post Link to post Share on other sites
Miacarolina 0 Report post Posted December 16, 2009 Vad firar vi? Share this post Link to post Share on other sites
guava 0 Report post Posted December 16, 2009 Att det är onsdag. Share this post Link to post Share on other sites
anna39 0 Report post Posted December 16, 2009 Japp och att vi äntligen skall åka idag ... :kla Share this post Link to post Share on other sites
proppen 0 Report post Posted December 16, 2009 Onsdagar är en av mina favorit dagar. I dag blir det ett par iskalla Chang Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted December 16, 2009 Att det är onsdag. Enligt mig dagens absolut roligaste inlägg. Måste erkänna att jag älskar guavas torra humor som ganska ofta kommer här Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted December 16, 2009 Onsdagar är en av mina favorit dagar. I dag blir det ett par iskalla Chang Jaa är man i Thailand är alla dagarna bra.. =) Share this post Link to post Share on other sites
guava 0 Report post Posted December 17, 2009 Att det är onsdag. Enligt mig dagens absolut roligaste inlägg. Måste erkänna att jag älskar guavas torra humor som ganska ofta kommer här Det är ju roligt att jag kan glädja någon. Annars har jag mest fått skit för mina skitinlägg, men det skiter jag i. Och, nej, jag är inte någon stor fan av Uggla. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted December 17, 2009 Att det är onsdag. Enligt mig dagens absolut roligaste inlägg. Måste erkänna att jag älskar guavas torra humor som ganska ofta kommer här Det är ju roligt att jag kan glädja någon. Annars har jag mest fått skit för mina skitinlägg, men det skiter jag i. Och, nej, jag är inte någon stor fan av Uggla. Pratade vi inte om skit i en annan tråd? Share this post Link to post Share on other sites
guava 0 Report post Posted December 18, 2009 Pratade vi inte om skit i en annan tråd? Jag pratar ju som sagt mest skit, så det stämmer med stor sannorlikhet. Share this post Link to post Share on other sites
Guest ronnytisell Report post Posted December 18, 2009 Pratade vi inte om skit i en annan tråd? Jag pratar ju som sagt mest skit, så det stämmer med stor sannorlikhet. hehe,detta börjar ju bli skitkul Share this post Link to post Share on other sites
Thaikalle 0 Report post Posted January 13, 2010 Jaha då var det onsdag äntligen, då kan jag ta mig en Chang Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 13, 2010 Skål Share this post Link to post Share on other sites
Thaikalle 0 Report post Posted January 13, 2010 Skål '' skål Share this post Link to post Share on other sites
Thaikalle 0 Report post Posted January 19, 2010 Då var det onsdag igen. Dags för Chang Share this post Link to post Share on other sites
Tony Tiger 0 Report post Posted January 19, 2010 Usch - jag har vit månad :'( TT Share this post Link to post Share on other sites
husse 3 Report post Posted January 19, 2010 Då var det onsdag igen. Dags för Chang Du är lite före oss, här i kallA svedala är det fortfarande tisdag kväll Share this post Link to post Share on other sites
Thaikalle 0 Report post Posted January 19, 2010 Jag vet men om några timmar kan ni också fira Share this post Link to post Share on other sites
Patte 0 Report post Posted January 20, 2010 Onsdag och 3 v kvar till semester. Share this post Link to post Share on other sites
Wicky 1 Report post Posted January 20, 2010 halva veckan gjord Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted January 20, 2010 Usch - jag har vit månad :'( TT Varför då ? Har du haft för mycket "svart" förra månaden...? Det är så roligt med att vuxna har "vit månad"... Precis som med barnen fast de har "Godisförbud"... Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted January 20, 2010 Visst är det bra med onsdagar!! Åker på en onsdag och nu är det bara 14 dagar kvar. Share this post Link to post Share on other sites
Ann-Lou 0 Report post Posted January 20, 2010 Håller med Marie om onsdagar. Vi åker om tre veckor (en onsdag) Share this post Link to post Share on other sites
Patte 0 Report post Posted January 20, 2010 Håller med Marie om onsdagar. Vi åker om tre veckor (en onsdag) Vi med åker om 3 v, den 10/2. Vilka reser ni med? Share this post Link to post Share on other sites
Ann-Lou 0 Report post Posted January 20, 2010 Vi reser med qatar air. Men vi åker från Gatwick, det var billigare att åka därifrån aven om vi fick boka flyg kastrup-gatwick. Så vi åker från Gatwick den 11 feb så vi får en dag i >London med . Bra start på semestern Share this post Link to post Share on other sites