Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Guest Roger vit

Vännernas tips! - kan det verkligen stämma?

Recommended Posts

Välkommen Roger vit med en Hejdundrande Entré till forumet !!!

Nu slapp vi göra en poll och satsa onödiga slantar... *ha ha*    >:D

Fördommarna du radade upp i första inlägget i tråden brukar sticka i ögonen på folk så du kanske förstår reaktionerna, men som du även säkert föstått så tar de flesta detta med ro och trodde inget annat än att det inte var så allvarligt... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan vara men med kvinnlig list kan man komma långt ;)

Kvinnlig list, kört för min del då :dan

Otur, vi skulle nog bli ett bra par ;)

Tror jag skulle va allt för en svår match även för en dig.... Du skulle inte stå ut med mina dumma kommentarer som jag dessutom upprepar  :dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se där, och Tom Yam som har loggat ut. ;)

Fel gissning Lelle. Jag har bara ETT nick ÄNNU ;)

Fel tom_yam du var registrerad som offline vid den tidpunkten, Jag kollade. :nau;)

Bäste Anders.

Nu tror jag nog att du borde ha tänkt efter lite innan du så tvärsäkert säger att jag har fel. Jag misstänker att jag bäst av oss två vet om jag har fler än ett nick. Detta forum ip-loggar ju alla inlägg så Martin kan säkert reda ut huruvida jag och Roger vit är samma person. I övrígt så är jag inte alltid inloggad här, har ett liv även utanför detta forum ;)

Annars så har jag märkt att Anders varit utloggad samtidigt som Cujo skrivit inlägg och båda bor ju i Sundsvall. Detta kan bara innebära att ...... ;)

Käre Tom_yam Jag har inte skrivit något om alla dina nick, Jag skrev endast att du var offline vilket du var. Om du har flera personligheter med ett nick var vet jag inget om och har heller inte diskuterat det får ni diskutera för dig själv. ;)

Jag måste dock påtala att jag under inga som helst villkor vill bli misstänkligjord till den milda grad att mitt nick ens nämns i samma mening som en sverigedemokrat.  :nau

Vill dessutom påpeka att jag ingalunda kommer från sundsvall utan jag bor i Timrå.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Härligt att höra Anders. Tror vi dessvärre måste diskutera med varann under dett enda nick ;)

Vad gäller Timrå, ska inte hockeylaget spela ÄNDA BORT i Sundsvall framöver?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Härligt att höra Anders. Tror vi dessvärre måste diskutera med varann under dett enda nick ;) Vad gäller Timrå, ska inte hockeylaget spela ÄNDA BORT i Sundsvall framöver?

Kan ni inte hitta ett annat forum för era diskussioner, eftersom de inte handlar om Thailand? Och vad gäller Soppans inlägg, så tillför ju de forumet ingenting...

Hasse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×