Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Nettan o Bosse

Hur är vädret i Kamala nu??

Rekommendera Poster

Det kom en riktig men kort skur på morgonen kl 9, 18 mm sedan har det varit lite halvgrått idag. Jag tittade nyss på radarn http://www2.tmd.go.th/radar/phuketLoop.html och det ser inte bättre ut än av vi får gräsmattan vattnad en gång till nu på kvällen.

Jag har tyckt att det har varit jätteskönt idag men för dom som vill ligga på stranden och pressa så har det varit lite för molnigt antar jag.

Morgondagen blir säkert solig för det har det varit dagligen i över en månad.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag skulle tro att vädret är bra där idag för vädret brukar vara bra på Phuket så här års.

Förra året när jag var där så var vädret oftast bra även om det kunde regna lite då och då fast det brukar oftast vara bra eftersom man då får kyla av sig lite eller gå in på en bar och dricka en Chang (för din mamma och pappa) eller en läsk eller glass som oftast är jättegoda i Thailand.

Mvh Tom

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Enligt väderprognos så hardet varit rätt mycket regn och de 10 kommande dagarna!!

Vi som ska åka dit föratt få sol o bad är det viktigt med varmt och torrt!! :laugh:

Så jag hoppas att väderprognosen har fel...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har också fåttden uppfattningen att det är bara grått och regn i hela phuket nu :-\ :'(..

Ska dit om 2 veckor och hoppas att det blir mer klart väder ;)

Ni som är/har varit i kamala, är stranden fin och klart hav?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du kan nog vara lugn för på väderprognoserna så visar dom regn om det så kommer en ynka mm under natten. Skulle dessa prognoser stämma så ville jag nog inte bo här för dom visar regn mest hela tiden.

Lena

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

2 trådar igång bland topp 3 om vädret i Kamala... jaja ;)

Stranden är helt ok och havet likaså. Min personliga åsikt är att det finns mkt finare stränder att ta sig till, men, smaken är som baken, ni komemr säkert trivas :)

Sen ett tips som kommer upp om och om igen, titta INTE på prognoserna som säger att det är åska varje dag, följ tråden här på Thai-forum som heter "Väder just nu på olika platser i Thailand". Där får ni uppdateringar som är mer precisa..

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×