kridde 0 Report post Posted October 15, 2009 Nu är det äntligen snart dags! Den 20:e November åker jag å tjejen till Thailand för att utforska de södra delarna, vaccinationen är klar och packlistan i stort sett likaså. Vi hoppas på en skön månad med mycket sol och roliga äventyr! Har du några förslag på resmål, packning, kluriga tips eller dylikt så är du välkommen att skriva. Vi har aldrig varit i Thailand förut så precis all info är bra info. Hare gött så kanske vi ses söderöver! Mvh Kridde Share this post Link to post Share on other sites
Miacarolina 0 Report post Posted October 15, 2009 Vad är ni ute efter? Koh Samui och Koh Phangan är båda två stora öar där man kan få fest och lugn och ro, lyxigt eller billigt boende. Man kan alltså hitta det bästa från 2 världar! Koh lanta är även det stort och har lite fest om det är det man önskar. Därifrån kan man åka vidare till koh Muk och Koh Kradan och man letar efter maximal avslappning. Ni kommwr få en underbar resa i vilket fall som helst! Share this post Link to post Share on other sites
taiight 0 Report post Posted October 15, 2009 Nu är det äntligen snart dags! Den 20:e November åker jag å tjejen till Thailand för att utforska de södra delarna, vaccinationen är klar och packlistan i stort sett likaså. Vi hoppas på en skön månad med mycket sol och roliga äventyr! Har du några förslag på resmål, packning, kluriga tips eller dylikt så är du välkommen att skriva. Vi har aldrig varit i Thailand förut så precis all info är bra info. Hare gött så kanske vi ses söderöver! Mvh Kridde Och vad gäller packningen så åk med tom väska. ta bara med så ni precis klarar er inte lönt att bära på massa t-shirts och dylikt från svergie när kläderna är så billiga. 25 spänn för en t-shirt är inte mycket att bråka om Vart ni är befinner er så kommer ni nog bli enormt nöjda besök phiphi en sväng, Och kanske similan islands för lite snorkling och avslappning. ta dagarna som dom kommer, det blir skönast så. Jag har bokat hotell klart på phihi över jul. men mest för att risken att det är fullt är stor under såna högtider. så lite får man tänka i förväg, Men allt går att fixa på plats:) Ha en underbar resa, det ska vi ha Share this post Link to post Share on other sites