frugourme 0 Report post Posted February 2, 2010 I morgon.... Wow! Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted February 2, 2010 I morgon.... Wow! Samma här! Share this post Link to post Share on other sites
evawalle 0 Report post Posted February 2, 2010 16 februari Koh Lipe, Koh Bulon Lea, Koh Muuk och Ao Nang Borta 3 veckor Share this post Link to post Share on other sites
pom 0 Report post Posted February 2, 2010 vi åker till kamala från gbg på måndag ska vara borta en månad!!! har barn som är, tjej 7 kille 4 hoppas att vi får några kommpisar!!! vi längtar!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
poppyjasper 0 Report post Posted February 2, 2010 12/2 Hua Hin here we come! Snö och minusgrader - bye, bye! Share this post Link to post Share on other sites
systernettan 0 Report post Posted February 2, 2010 På onsdag 10/2 är det dax för en kall på Arlanda...längtar... för den för med sig värme Share this post Link to post Share on other sites
gittan 0 Report post Posted February 2, 2010 Tisdag idag. Snön vräker ner. Har varit ute o skottat för att få en chans att hitta bilen i morgon (möjligen liten överdrift). På lördag är det dags . 15 dagar på soliga härliga Phuket. Karon närmare bestämt. Vi åker för tredje gången och jag tror aldrig jag längtat så mycket som i år. Share this post Link to post Share on other sites
lillulfen 0 Report post Posted February 3, 2010 7 Februari från Arlanda 4 vuxna två barn (6 & 15 år) vi skall till Kamala :sun Share this post Link to post Share on other sites