Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
nilu

Februari!! Längtar!!

Recommended Posts

Själv åker jag o syrran den 28februari ska bli riktigt härligt har längtat sen maj förra året på att få lite sol på den nu bleka kroppen. Sitter o räknar dagar varje dag. Har haft resfeber i nån månad nu  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu tror jag nästan att vi får sätta stopp för alla som ska till Thailand i februari så att landet inte blir helt invaderat av svenskar ;)

Ingen som kan åka med oss i mars istället?  ::)

Kommer att vara där även i mars  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu tror jag nästan att vi får sätta stopp för alla som ska till Thailand i februari så att landet inte blir helt invaderat av svenskar ;)

Ingen som kan åka med oss i mars istället?  ::)

Kommer att vara där även i mars  :D

Jag med :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bra Guava, då ses vi på Phuket. Åker 13/3 och bor på i Karon.

Till Phuket åker jag inte. Hua Hin sa jag ju. Vågar mig inte ner till Phuket, för då skulle det väl bli nya rubriker med Tuk Tuk-trubbel. Jag har svårt att hålla käften...

Men säg var du ska nu då. Kamala? Då får du väl fara runt med gamla tanter.

Inte att förakta

Nej, inte alls. Jag tycker om tanter. Man börjar ju närma sig gubbe själv, så man får börja sänka sina krav. Det kanske blir bättre när jag blir rik.

Jag åker nu till helgen. Sen åker jag nog igen i mars. Sen är det nog slutåkt för ett tag. Det blir Hua Hin. Det är tur att Isanbo inte längre är här.

Pga Hua Hin eller att du riskerar den vita färgen med två besök i söder.

Tänkte mest på hans inställning till Hua Hin. Jag kommer inte ha så mycket tid till att förstöra den vita färgen. Sen är det bara första svängen som är ett besök. Det andra är inte ett besök.

Så räkna in mig i mars.

Jaha då är vi alltså tre så här långt, var ska ölen avnjutas?

I Hua Hin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bra Guava, då ses vi på Phuket. Åker 13/3 och bor på i Karon.

Nämen oj, det har jag missat att du har bokat in en resa. STORT GRATTIS till att det just blev 13/3!  ::)  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bra Guava, då ses vi på Phuket. Åker 13/3 och bor på i Karon.

Nämen oj, det har jag missat att du har bokat in en resa. STORT GRATTIS till att det just blev 13/3!  ::)   ;)

Tackar hahahaha. Ja man är ju lite diskret med att berätta här ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

skall oxo ner i mars (1-29) och befinner mig runt Rayong och Jomtien samt en 3-4 dagar i Chang Mai,så om någon av er befinner sig däromkring så kan ju inte en pilsner smaka fel.

mvh drivern

Share this post


Link to post
Share on other sites

Efter snart en veckas skidsemester i funäsdalen med snö och underbar skidåkning börjar vi längta till 25 februari då vi åker till phuket för sol och bad.

Snacka om kontraster/längtar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Åhh! Funäsdalen. Bästa skidåkningen i Sverige både vad det gäller slalom och längd. Tillsammans med Tänndalen, vi var där förra året. Nu blir det Thailand iår ist. Längtar också! :sunny_bespectacled:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:kla Alla Hjärtans Dag åker vi..... Längtan är stoooor!  :D

Just det.. HUR är vädret på ett ungefär där i februari...har bara varit i Thailand i december...

Varmare än här, oavsett om det regnar och blåser. :cool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Åker 25/2 till kata tredje gången.

Första gången: åkte hela familjen efter tips av vänner :)

Andra gången: nu va man fast, hela familjen igen :)

Tredje gången: efter 26 års sambo blir det nu smekmånad, inga barn med ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:dan / 7 Februari Från Arlanda till Kamala sååååååå härligt det skall bli  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

8feb till kamala ska bli gött ;)

10 feb,även vi till Kamala.  :sun :sun :sun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×