tom_yam 16 Report post Posted January 13, 2010 Då kan vi boka plats i huset på en gång Share this post Link to post Share on other sites
Mansur 0 Report post Posted January 13, 2010 Själv åker jag o syrran den 28februari ska bli riktigt härligt har längtat sen maj förra året på att få lite sol på den nu bleka kroppen. Sitter o räknar dagar varje dag. Har haft resfeber i nån månad nu Share this post Link to post Share on other sites
Patte 0 Report post Posted January 13, 2010 Nu tror jag nästan att vi får sätta stopp för alla som ska till Thailand i februari så att landet inte blir helt invaderat av svenskar Ingen som kan åka med oss i mars istället? Kommer att vara där även i mars Share this post Link to post Share on other sites
bladde 0 Report post Posted January 13, 2010 Nu tror jag nästan att vi får sätta stopp för alla som ska till Thailand i februari så att landet inte blir helt invaderat av svenskar Ingen som kan åka med oss i mars istället? Kommer att vara där även i mars Jag med Share this post Link to post Share on other sites
guava 0 Report post Posted January 14, 2010 Bra Guava, då ses vi på Phuket. Åker 13/3 och bor på i Karon. Till Phuket åker jag inte. Hua Hin sa jag ju. Vågar mig inte ner till Phuket, för då skulle det väl bli nya rubriker med Tuk Tuk-trubbel. Jag har svårt att hålla käften... Men säg var du ska nu då. Kamala? Då får du väl fara runt med gamla tanter. Inte att förakta Nej, inte alls. Jag tycker om tanter. Man börjar ju närma sig gubbe själv, så man får börja sänka sina krav. Det kanske blir bättre när jag blir rik. Jag åker nu till helgen. Sen åker jag nog igen i mars. Sen är det nog slutåkt för ett tag. Det blir Hua Hin. Det är tur att Isanbo inte längre är här. Pga Hua Hin eller att du riskerar den vita färgen med två besök i söder. Tänkte mest på hans inställning till Hua Hin. Jag kommer inte ha så mycket tid till att förstöra den vita färgen. Sen är det bara första svängen som är ett besök. Det andra är inte ett besök. Så räkna in mig i mars. Jaha då är vi alltså tre så här långt, var ska ölen avnjutas? I Hua Hin! Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted January 14, 2010 Bra Guava, då ses vi på Phuket. Åker 13/3 och bor på i Karon. Nämen oj, det har jag missat att du har bokat in en resa. STORT GRATTIS till att det just blev 13/3! Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 14, 2010 Bra Guava, då ses vi på Phuket. Åker 13/3 och bor på i Karon. Nämen oj, det har jag missat att du har bokat in en resa. STORT GRATTIS till att det just blev 13/3! Tackar hahahaha. Ja man är ju lite diskret med att berätta här Share this post Link to post Share on other sites
Drivern 0 Report post Posted January 14, 2010 Hej, skall oxo ner i mars (1-29) och befinner mig runt Rayong och Jomtien samt en 3-4 dagar i Chang Mai,så om någon av er befinner sig däromkring så kan ju inte en pilsner smaka fel. mvh drivern Share this post Link to post Share on other sites
Adut 0 Report post Posted January 21, 2010 jag och min sambo åker 1/2 med turkish Börjar med Koh lipe o jobbar oss upp mot Bkk! Ska bli såååå gott Share this post Link to post Share on other sites
magnus 0 Report post Posted January 21, 2010 Efter snart en veckas skidsemester i funäsdalen med snö och underbar skidåkning börjar vi längta till 25 februari då vi åker till phuket för sol och bad. Snacka om kontraster/längtar Share this post Link to post Share on other sites
Ann-Lou 0 Report post Posted January 21, 2010 Åhh! Funäsdalen. Bästa skidåkningen i Sverige både vad det gäller slalom och längd. Tillsammans med Tänndalen, vi var där förra året. Nu blir det Thailand iår ist. Längtar också! Share this post Link to post Share on other sites
JagChansar 1 Report post Posted January 23, 2010 Alla Hjärtans Dag åker vi..... Längtan är stoooor! Share this post Link to post Share on other sites
Salmon 0 Report post Posted January 24, 2010 17/2,,,,,,,, så jätte länge kvar typ Share this post Link to post Share on other sites
JagChansar 1 Report post Posted January 24, 2010 Alla Hjärtans Dag åker vi..... Längtan är stoooor! Just det.. HUR är vädret på ett ungefär där i februari...har bara varit i Thailand i december... Share this post Link to post Share on other sites
Larsse 0 Report post Posted January 24, 2010 Åker 4 februari till Lanta, stannar 1 mån. Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted January 25, 2010 Alla Hjärtans Dag åker vi..... Längtan är stoooor! Just det.. HUR är vädret på ett ungefär där i februari...har bara varit i Thailand i december... Varmare än här, oavsett om det regnar och blåser. Share this post Link to post Share on other sites
lillulfen 0 Report post Posted January 25, 2010 / 7 Februari Från Arlanda till Kamala sååååååå härligt det skall bli :laugh: :laugh: Share this post Link to post Share on other sites
pom 0 Report post Posted February 2, 2010 / 7 Februari Från Arlanda till Kamala sååååååå härligt det skall bli :laugh: :laugh: 8feb till kamala ska bli gött Share this post Link to post Share on other sites
ltmrt 0 Report post Posted February 2, 2010 Vi åker 18 februari, 3 veckor Share this post Link to post Share on other sites
Latjo 2 Report post Posted February 2, 2010 4/2 så jävla nice Share this post Link to post Share on other sites
magnus 0 Report post Posted February 2, 2010 Åker 25/2 till kata tredje gången. Första gången: åkte hela familjen efter tips av vänner Andra gången: nu va man fast, hela familjen igen Tredje gången: efter 26 års sambo blir det nu smekmånad, inga barn med Share this post Link to post Share on other sites
Patte 0 Report post Posted February 2, 2010 / 7 Februari Från Arlanda till Kamala sååååååå härligt det skall bli :laugh: :laugh: 8feb till kamala ska bli gött 10 feb,även vi till Kamala. :sun Share this post Link to post Share on other sites
vaster 0 Report post Posted February 2, 2010 Åker 19 feb till Kata, men visst är väntan på att åka speciell... Att se framemot resan är ju nästan halva nöjet... Share this post Link to post Share on other sites
magnus 0 Report post Posted February 2, 2010 Håller med dig Share this post Link to post Share on other sites
vaster 0 Report post Posted February 2, 2010 Låter mysigt Magnus att ni kan åka själva. Tar barnen med oss, det är ett ganska stort steg att lämna dem hemma för mig. Share this post Link to post Share on other sites