Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
nilu

Februari!! Längtar!!

Recommended Posts

Vi åker om 28 dagar dvs den 10 februari från Gatwick London. 10 nätter karon 9 nätter Koh Samui för att avsluta denna fantastiska resa med tre nätter i Bangkok. Längtar! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fler som åker i februari? Vi har inte bokat något ännu. Satsar ev runt den 15/2. Börjar bli nervös.

Vi är en familj som åker 7 februari från arlanda till Kamala  :dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nilu, nu verkar det vara 17 olika konstellationer som åker i februari så du lär absolut inte behöva känna dig ensam.

Finns det kanske ännu fler som åker i februari?

Passar på att kapa tråden lite och frågar om några ska åka i mars också när jag åker? Måste ju kolla så att jag och kompisen inte blir ensamma där nere .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Passar på att kapa tråden lite och frågar om några ska åka i mars också när jag åker? Måste ju kolla så att jag och kompisen inte blir ensamma där nere .....

Det kan bli ödsligt eftersom vi planerar som bäst inför en massevakuering  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Passar på att kapa tråden lite och frågar om några ska åka i mars också när jag åker? Måste ju kolla så att jag och kompisen inte blir ensamma där nere .....

Det kan bli ödsligt eftersom vi planerar som bäst inför en massevakuering  ;)

Ajdå, det låter inte roligt. Men baranställda evakueras väl inte hoppas jag? hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Passar på att kapa tråden lite och frågar om några ska åka i mars också när jag åker? Måste ju kolla så att jag och kompisen inte blir ensamma där nere .....

Det kan bli ödsligt eftersom vi planerar som bäst inför en massevakuering  ;)

Ajdå, det låter inte roligt. Men baranställda evakueras väl inte hoppas jag? hehe

Dom går med första transporten och gamla tanter i den sista då vi tog för givet att dom går säkra för "soppa" med sällskap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi åker också 3 februari från Göteborg med FinnAir. "Vi" är jag, min sambo och våran 3-åriga dotter. Ska ner till Koh Lanta först, sen blir det Hua Hin och Bangkok. Längtar!! Har inte riktigt fokus på jobbet kan man säga  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Passar på att kapa tråden lite och frågar om några ska åka i mars också när jag åker? Måste ju kolla så att jag och kompisen inte blir ensamma där nere .....

Det kan bli ödsligt eftersom vi planerar som bäst inför en massevakuering  ;)

Ajdå, det låter inte roligt. Men baranställda evakueras väl inte hoppas jag? hehe

Dom går med första transporten och gamla tanter i den sista då vi tog för givet att dom går säkra för "soppa" med sällskap.

Ajajaj. Men då är ju du kvar ett tag så man får väl ta en vända till Kamela och hälsa på för du gillar ju Chang och har säkert bunkrat lite ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fler som åker i februari? Vi har inte bokat något ännu. Satsar ev runt den 15/2. Börjar bli nervös.

Vi är en familj som åker 7 februari från arlanda till Kamala  :dan

10 feb, även vi till Kamala. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Familjen 2v + 3b åker 16 feb. Flyg: Gardermoen-Kastrup-BKK med SAS i Economy Extra  :popcorm1:

Detta blir rutten:

- Koh Samet, Ao Phai 4 nätter (för att softa under tidsomställningen, Samet Villa )

- Koh Chang, Kai Bae 7 nätter (efter massor av rekomendationer på KB Resort)

- Koh Mak, Norra sidan 2 nätter (som en 2-dagars utflykt utan packningen, Cococape Resort)

- Koh Chang, WSB 5 nätter (för lite mera liv + att få uppleva ett ställe till, Cookies Hotel)

- Bangkok, 2 nätter (shopping + cykelutflykt(!!!) med Bangkok By Bike, First Hotel)

Samma flyg hem 10 mars.

Längtar................. :sunny_bespectacled:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu tror jag nästan att vi får sätta stopp för alla som ska till Thailand i februari så att landet inte blir helt invaderat av svenskar ;)

Ingen som kan åka med oss i mars istället?  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu tror jag nästan att vi får sätta stopp för alla som ska till Thailand i februari så att landet inte blir helt invaderat av svenskar ;)

Ingen som kan åka med oss i mars istället?  ::)

Om du öppnar en ny tråd och skriver: MARS!!!!!!!! LÄÄÄÄNGTAR ÄNNU MER!!!!

Så ska du se att du får massa kompisar att träffa där nere ;) ;)

Och glöm inte att trycka in så många !!!!!! som möjligt. :angel:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tackar Lelle. Känns som om jag får ta till mig tipset och följa ditt råd.

Fast hur fan ska rubrikerna se ut fram i december då när folk längtar utav bara helvete? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inte lätt att längta efter reskompisar ;)

Men säg var du ska nu då. Kamala? Då får du väl fara runt med gamla tanter.

Jag åker nu till helgen. Sen åker jag nog igen i mars. Sen är det nog slutåkt för ett tag. Det blir Hua Hin. Det är tur att Isanbo inte längre är här. Så räkna in mig i mars.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men säg var du ska nu då. Kamala? Då får du väl fara runt med gamla tanter.

Inte att förakta

Jag åker nu till helgen. Sen åker jag nog igen i mars. Sen är det nog slutåkt för ett tag. Det blir Hua Hin. Det är tur att Isanbo inte längre är här.

Pga Hua Hin eller att du riskerar den vita färgen med två besök i söder.

Så räkna in mig i mars.

Jaha då är vi alltså tre så här långt, var ska ölen avnjutas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om alla barer är stängda så kommer jag, polarn och Guava till skrädderiet och dricker dom ;)

Vi har två fullstora kylskåp i bostaden och ett väldigt litet i skrädderiet så platsen får väl bestämmas efter hur törstiga sällskapet är :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×