izafisa 0 Report post Posted January 12, 2010 Vi åker 21/2, första veckan till Karon, därefter 2 v till Krabi. Share this post Link to post Share on other sites
Ann-Lou 0 Report post Posted January 12, 2010 Vi åker om 28 dagar dvs den 10 februari från Gatwick London. 10 nätter karon 9 nätter Koh Samui för att avsluta denna fantastiska resa med tre nätter i Bangkok. Längtar! Share this post Link to post Share on other sites
odalia 0 Report post Posted January 12, 2010 Vi åker den 8/2 från Kastrup, blir borta i 4 veckor! Share this post Link to post Share on other sites
lillulfen 0 Report post Posted January 13, 2010 Fler som åker i februari? Vi har inte bokat något ännu. Satsar ev runt den 15/2. Börjar bli nervös. Vi är en familj som åker 7 februari från arlanda till Kamala Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 13, 2010 Ja nilu, nu verkar det vara 17 olika konstellationer som åker i februari så du lär absolut inte behöva känna dig ensam. Finns det kanske ännu fler som åker i februari? Passar på att kapa tråden lite och frågar om några ska åka i mars också när jag åker? Måste ju kolla så att jag och kompisen inte blir ensamma där nere ..... Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted January 13, 2010 Passar på att kapa tråden lite och frågar om några ska åka i mars också när jag åker? Måste ju kolla så att jag och kompisen inte blir ensamma där nere ..... Det kan bli ödsligt eftersom vi planerar som bäst inför en massevakuering Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 13, 2010 Passar på att kapa tråden lite och frågar om några ska åka i mars också när jag åker? Måste ju kolla så att jag och kompisen inte blir ensamma där nere ..... Det kan bli ödsligt eftersom vi planerar som bäst inför en massevakuering Ajdå, det låter inte roligt. Men baranställda evakueras väl inte hoppas jag? hehe Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted January 13, 2010 Passar på att kapa tråden lite och frågar om några ska åka i mars också när jag åker? Måste ju kolla så att jag och kompisen inte blir ensamma där nere ..... Det kan bli ödsligt eftersom vi planerar som bäst inför en massevakuering Ajdå, det låter inte roligt. Men baranställda evakueras väl inte hoppas jag? hehe Dom går med första transporten och gamla tanter i den sista då vi tog för givet att dom går säkra för "soppa" med sällskap. Share this post Link to post Share on other sites
Christine32 0 Report post Posted January 13, 2010 23 februari. Så det blir halva mars också¨... Share this post Link to post Share on other sites
Air73 0 Report post Posted January 13, 2010 Vi åker också 3 februari från Göteborg med FinnAir. "Vi" är jag, min sambo och våran 3-åriga dotter. Ska ner till Koh Lanta först, sen blir det Hua Hin och Bangkok. Längtar!! Har inte riktigt fokus på jobbet kan man säga Share this post Link to post Share on other sites
cassiusclay 0 Report post Posted January 13, 2010 Vi är 5st som åker den 4/2 med Air China till BKK! Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 13, 2010 Passar på att kapa tråden lite och frågar om några ska åka i mars också när jag åker? Måste ju kolla så att jag och kompisen inte blir ensamma där nere ..... Det kan bli ödsligt eftersom vi planerar som bäst inför en massevakuering Ajdå, det låter inte roligt. Men baranställda evakueras väl inte hoppas jag? hehe Dom går med första transporten och gamla tanter i den sista då vi tog för givet att dom går säkra för "soppa" med sällskap. Ajajaj. Men då är ju du kvar ett tag så man får väl ta en vända till Kamela och hälsa på för du gillar ju Chang och har säkert bunkrat lite Share this post Link to post Share on other sites
Patte 0 Report post Posted January 13, 2010 Fler som åker i februari? Vi har inte bokat något ännu. Satsar ev runt den 15/2. Börjar bli nervös. Vi är en familj som åker 7 februari från arlanda till Kamala 10 feb, även vi till Kamala. Share this post Link to post Share on other sites
Laban 0 Report post Posted January 13, 2010 Familjen 2v + 3b åker 16 feb. Flyg: Gardermoen-Kastrup-BKK med SAS i Economy Extra Detta blir rutten: - Koh Samet, Ao Phai 4 nätter (för att softa under tidsomställningen, Samet Villa ) - Koh Chang, Kai Bae 7 nätter (efter massor av rekomendationer på KB Resort) - Koh Mak, Norra sidan 2 nätter (som en 2-dagars utflykt utan packningen, Cococape Resort) - Koh Chang, WSB 5 nätter (för lite mera liv + att få uppleva ett ställe till, Cookies Hotel) - Bangkok, 2 nätter (shopping + cykelutflykt(!!!) med Bangkok By Bike, First Hotel) Samma flyg hem 10 mars. Längtar................. Share this post Link to post Share on other sites
magnus 0 Report post Posted January 13, 2010 Vi är 7 personer som åker 25 februari från göteborg till phuket ( kata ) gud va skönt de ska bli Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 13, 2010 Nu tror jag nästan att vi får sätta stopp för alla som ska till Thailand i februari så att landet inte blir helt invaderat av svenskar Ingen som kan åka med oss i mars istället? Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted January 13, 2010 Nu tror jag nästan att vi får sätta stopp för alla som ska till Thailand i februari så att landet inte blir helt invaderat av svenskar Ingen som kan åka med oss i mars istället? Om du öppnar en ny tråd och skriver: MARS!!!!!!!! LÄÄÄÄNGTAR ÄNNU MER!!!! Så ska du se att du får massa kompisar att träffa där nere ;) Och glöm inte att trycka in så många !!!!!! som möjligt. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 13, 2010 Tackar Lelle. Känns som om jag får ta till mig tipset och följa ditt råd. Fast hur fan ska rubrikerna se ut fram i december då när folk längtar utav bara helvete? Share this post Link to post Share on other sites
LelleGotland 0 Report post Posted January 13, 2010 Det lär väl inte få plats med några inlägg för rubrikerna tar för mycket plats. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 13, 2010 Inte lätt att längta efter reskompisar Share this post Link to post Share on other sites
guava 0 Report post Posted January 13, 2010 Inte lätt att längta efter reskompisar Men säg var du ska nu då. Kamala? Då får du väl fara runt med gamla tanter. Jag åker nu till helgen. Sen åker jag nog igen i mars. Sen är det nog slutåkt för ett tag. Det blir Hua Hin. Det är tur att Isanbo inte längre är här. Så räkna in mig i mars. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 13, 2010 Bra Guava, då ses vi på Phuket. Åker 13/3 och bor på i Karon. Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted January 13, 2010 Men säg var du ska nu då. Kamala? Då får du väl fara runt med gamla tanter. Inte att förakta Jag åker nu till helgen. Sen åker jag nog igen i mars. Sen är det nog slutåkt för ett tag. Det blir Hua Hin. Det är tur att Isanbo inte längre är här. Pga Hua Hin eller att du riskerar den vita färgen med två besök i söder. Så räkna in mig i mars. Jaha då är vi alltså tre så här långt, var ska ölen avnjutas? Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 13, 2010 Om alla barer är stängda så kommer jag, polarn och Guava till skrädderiet och dricker dom Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted January 13, 2010 Om alla barer är stängda så kommer jag, polarn och Guava till skrädderiet och dricker dom Vi har två fullstora kylskåp i bostaden och ett väldigt litet i skrädderiet så platsen får väl bestämmas efter hur törstiga sällskapet är Share this post Link to post Share on other sites