Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
nilu

Februari!! Längtar!!

Recommended Posts

Två år sedan sist men nu äntligen är planerna igång! :dan  Vi ska ha is i magen och köpa "sista minuten" tänkte vi. Härligt att ha något att se fram emot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi åker en längre tid i januari och det är redan bokat. Nu vill vår dotter att hon och jag åker en vecka i novembrr eller december. vi vill åka siste minuten, med eller utan boende. Hur länge törs man vänta  på att boka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jimmieboy, Det spelar ingen roll vart vi landar, utan vi anpassar oss efter vart vi blir nedsläppta :D Bankok och Phuket har vi sett och upplevt så det gäller att snabbt dra vidare till någon skönare plats. Många att välja på men som sagt ... Det beror på..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi åker också i februari, närmare bestämt den 13 februari. Vi åker till Bangtao beach, och det ska bli så skönt att få komma till Thailand igen :). Var där för precis ett år sedan på vår premiärresa då till Kata beach. Hoppas ni får tag i biljetter och kommer i väg när ni vill.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi åker 4:e februari, denna gång blir det Bangkok och Koh Chang.

Bokat ..............ja, för 11 månader sen! Men vi är 8 pers i ålder 6-75 så då känns det tryggast att allt är bokat och klart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fler som åker i februari? Vi har inte bokat något ännu. Satsar ev runt den 15/2. Börjar bli nervös.

Vi åker redan i januari, men kommer till koh Muk den 15:e februari, sedan åker vi vidare till Khoa Lak den 18:e. Där stannar vi till 4:e mars då vi åker till Bangkok några dagar. Sedan är det slut för den här gången...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fler som åker i februari? Vi har inte bokat något ännu. Satsar ev runt den 15/2. Börjar bli nervös.

Vi åker den 15 februari med Qatar från Arlanda. Skall vara borta i fyra veckor :dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Undertecknad med familj åker också i februari. Den tredje februari flyger vi med Finn air  till Bkk.  Sen väntar tre sköna veckor på Koh Tao, Koh Phangan & Koh Samui. Nu börjar nedräkningen på riktigt!Fler som flyger med Finn air den 3/2?

Frugourme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nilu.

Om jag räknade rätt nu så är det sex andra sällskap som åker i februari så nu behöver du inte alls känna dig ensam.

För visst frågade du väl för att du vill träffa folket som ska dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frågar rent allmänt. Kul att så många här åker. Det är ju det att vi inte bokat nåt ännu. "is i magen" som jag skrev i början på tråden. Undrar om det är fler som ska va ute i sista minuten, eller har erfarenhet av det??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det beror på hur du vill resa. Reguljärt är kört, inga sista minuten där. Däremot charter brukar vara billigt, om ni väljer början av februari istället för slutet (läs=sportlov). Undviker man tiden när kiddisarna är lediga kan man göra kap, annars blir det dyrt. Visst är väl sportlovet uppdelat i landet på 2-3  veckor? Slutet av nov och jan-början av feb brukar ha billiga priser.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Undertecknad med familj åker också i februari. Den tredje februari flyger vi med Finn air  till Bkk.  Sen väntar tre sköna veckor på Koh Tao, Koh Phangan & Koh Samui. Nu börjar nedräkningen på riktigt!Fler som flyger med Finn air den 3/2?

Frugourme

Jag känner till 2 st sällskap som reser från Göteborg den 3:e med Finnair. ;):o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fler som åker i februari? Vi har inte bokat något ännu. Satsar ev runt den 15/2. Börjar bli nervös.

10:e februari lyfter vi från Landvetter och sedan Arlanda för 1 vecka på Kamala och 3 i Ban Phe....Helt SJUUUKT vad man längtar nu  :dan :dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Åker den 15 feb, men jag bokade i mars.

Reijo

Vart ska du åka någonstans den här gången?

Vi åker till Chanhanburi. Sen har vi inte ännu bestämt vart vi tar vägen.

Men ska snart börja att grovplanera..

Reijo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi åker också i februari, 39 dagar kvar räknade barnen till. den 20/2 flyger vi med Ving, först en vecka i Khao Lak och sedan en vecka i Bangtao Beach. Härligt! Ingen sista minuten dock, bokade i april 2009...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×