nilu 0 Report post Posted September 14, 2009 Två år sedan sist men nu äntligen är planerna igång! Vi ska ha is i magen och köpa "sista minuten" tänkte vi. Härligt att ha något att se fram emot! Share this post Link to post Share on other sites
nilu 0 Report post Posted September 19, 2009 Någon som har erfarenhet vad gäller "is i magen" ?? Hur gick det?? Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted September 19, 2009 Hur många är ni som ska åka? Vart vill ni åka? några speciella önskemål? Share this post Link to post Share on other sites
Eja 0 Report post Posted September 19, 2009 Vi åker en längre tid i januari och det är redan bokat. Nu vill vår dotter att hon och jag åker en vecka i novembrr eller december. vi vill åka siste minuten, med eller utan boende. Hur länge törs man vänta på att boka? Share this post Link to post Share on other sites
nilu 0 Report post Posted September 22, 2009 Jimmieboy, Det spelar ingen roll vart vi landar, utan vi anpassar oss efter vart vi blir nedsläppta Bankok och Phuket har vi sett och upplevt så det gäller att snabbt dra vidare till någon skönare plats. Många att välja på men som sagt ... Det beror på.. Share this post Link to post Share on other sites
nilu 0 Report post Posted January 4, 2010 Fler som åker i februari? Vi har inte bokat något ännu. Satsar ev runt den 15/2. Börjar bli nervös. Share this post Link to post Share on other sites
Annelie1 0 Report post Posted January 4, 2010 Vi åker också i februari, närmare bestämt den 13 februari. Vi åker till Bangtao beach, och det ska bli så skönt att få komma till Thailand igen . Var där för precis ett år sedan på vår premiärresa då till Kata beach. Hoppas ni får tag i biljetter och kommer i väg när ni vill. Share this post Link to post Share on other sites
Kikki 0 Report post Posted January 4, 2010 Vi åker 4:e februari, denna gång blir det Bangkok och Koh Chang. Bokat ..............ja, för 11 månader sen! Men vi är 8 pers i ålder 6-75 så då känns det tryggast att allt är bokat och klart. Share this post Link to post Share on other sites
Annelie1 0 Report post Posted January 4, 2010 Jo Kikki vi bokade också våran resa för 11 månader sen så väntan har varit lång, men jag tänkte på nilu. Share this post Link to post Share on other sites
Eja 0 Report post Posted January 4, 2010 Fler som åker i februari? Vi har inte bokat något ännu. Satsar ev runt den 15/2. Börjar bli nervös. Vi åker redan i januari, men kommer till koh Muk den 15:e februari, sedan åker vi vidare till Khoa Lak den 18:e. Där stannar vi till 4:e mars då vi åker till Bangkok några dagar. Sedan är det slut för den här gången... Share this post Link to post Share on other sites
majja 0 Report post Posted January 4, 2010 Fler som åker i februari? Vi har inte bokat något ännu. Satsar ev runt den 15/2. Börjar bli nervös. Vi åker den 15 februari med Qatar från Arlanda. Skall vara borta i fyra veckor Share this post Link to post Share on other sites
frugourme 0 Report post Posted January 4, 2010 Undertecknad med familj åker också i februari. Den tredje februari flyger vi med Finn air till Bkk. Sen väntar tre sköna veckor på Koh Tao, Koh Phangan & Koh Samui. Nu börjar nedräkningen på riktigt!Fler som flyger med Finn air den 3/2? Frugourme Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted January 4, 2010 Nilu. Om jag räknade rätt nu så är det sex andra sällskap som åker i februari så nu behöver du inte alls känna dig ensam. För visst frågade du väl för att du vill träffa folket som ska dit? Share this post Link to post Share on other sites
nilu 0 Report post Posted January 4, 2010 Frågar rent allmänt. Kul att så många här åker. Det är ju det att vi inte bokat nåt ännu. "is i magen" som jag skrev i början på tråden. Undrar om det är fler som ska va ute i sista minuten, eller har erfarenhet av det?? Share this post Link to post Share on other sites
pelle77 14 Report post Posted January 4, 2010 Det beror på hur du vill resa. Reguljärt är kört, inga sista minuten där. Däremot charter brukar vara billigt, om ni väljer början av februari istället för slutet (läs=sportlov). Undviker man tiden när kiddisarna är lediga kan man göra kap, annars blir det dyrt. Visst är väl sportlovet uppdelat i landet på 2-3 veckor? Slutet av nov och jan-början av feb brukar ha billiga priser. Share this post Link to post Share on other sites
marie 18 Report post Posted January 5, 2010 Undertecknad med familj åker också i februari. Den tredje februari flyger vi med Finn air till Bkk. Sen väntar tre sköna veckor på Koh Tao, Koh Phangan & Koh Samui. Nu börjar nedräkningen på riktigt!Fler som flyger med Finn air den 3/2? Frugourme Jag känner till 2 st sällskap som reser från Göteborg den 3:e med Finnair. Share this post Link to post Share on other sites
systernettan 0 Report post Posted January 5, 2010 Fler som åker i februari? Vi har inte bokat något ännu. Satsar ev runt den 15/2. Börjar bli nervös. 10:e februari lyfter vi från Landvetter och sedan Arlanda för 1 vecka på Kamala och 3 i Ban Phe....Helt SJUUUKT vad man längtar nu :dan Share this post Link to post Share on other sites
Salmon 0 Report post Posted January 5, 2010 .....17/2..... Share this post Link to post Share on other sites
Eja 0 Report post Posted January 5, 2010 ..även vi som åkeri januari längtar......13 januari..... Share this post Link to post Share on other sites
Patte 0 Report post Posted January 5, 2010 10 feb från Arlanda till Kamala. Längtar! Share this post Link to post Share on other sites
reijo 0 Report post Posted January 5, 2010 Åker den 15 feb, men jag bokade i mars. Reijo Share this post Link to post Share on other sites
Sköndal 0 Report post Posted January 5, 2010 Åker den 15 feb, men jag bokade i mars. Reijo Vart ska du åka någonstans den här gången? Share this post Link to post Share on other sites
Clis 0 Report post Posted January 6, 2010 10 Februari far jag och ett gäng på 12 pers till Krabi! Share this post Link to post Share on other sites
reijo 0 Report post Posted January 6, 2010 Åker den 15 feb, men jag bokade i mars. Reijo Vart ska du åka någonstans den här gången? Vi åker till Chanhanburi. Sen har vi inte ännu bestämt vart vi tar vägen. Men ska snart börja att grovplanera.. Reijo Share this post Link to post Share on other sites
Marrek 0 Report post Posted January 12, 2010 Vi åker också i februari, 39 dagar kvar räknade barnen till. den 20/2 flyger vi med Ving, först en vecka i Khao Lak och sedan en vecka i Bangtao Beach. Härligt! Ingen sista minuten dock, bokade i april 2009... Share this post Link to post Share on other sites