Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Captain Thailand

Träning, hälsa och kost

Rekommendera Poster

Thailändarna måste ha roligt åt den tokiga farangen som kutar runt med hinkar....

Man smälter in ganska bra bland alla knäppskallar här. ;)

Kineser i trafiken exempelvis. :'( Eller denna burmesiska knäppgök (favorit i repris):

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Precis avverkat ca 2 mil i en mörk, blöt och dimmig skog på cykeln.

Lät rikigt härligt.

Ja nu börjar skogsturerna bli kortare för var gång😃, ska försöka hålla på November ut iaf, sen får vi hitta på nån annan motion i några månader tror jag? Körde ett 5 milslopp förra helgen å det va riktigt tungt i skogen.... Men har ju anmält mig till Vasan nästa år så då får man nog hålla i😱

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Precis avverkat ca 2 mil i en mörk, blöt och dimmig skog på cykeln.

Lät rikigt härligt.

Ja nu börjar skogsturerna bli kortare för var gång😃, ska försöka hålla på November ut iaf, sen får vi hitta på nån annan motion i några månader tror jag? Körde ett 5 milslopp förra helgen å det va riktigt tungt i skogen.... Men har ju anmält mig till Vasan nästa år så då får man nog hålla i😱

Är också anmäld men har inte börjat träna ännu :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Precis avverkat ca 2 mil i en mörk, blöt och dimmig skog på cykeln.

Lät rikigt härligt.

Ja nu börjar skogsturerna bli kortare för var gång😃, ska försöka hålla på November ut iaf, sen får vi hitta på nån annan motion i några månader tror jag? Körde ett 5 milslopp förra helgen å det va riktigt tungt i skogen.... Men har ju anmält mig till Vasan nästa år så då får man nog hålla i😱

Du kan ju ta en kortare tvåmilstur. Börja t.ex. med två danska mil, en dansk mil är ca 7.5 km. Citat från Wikipedia: En dansk mil eller blot mil er en længdeenhed på 7.532,48 m.

Hasse

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Första innebandypasset på alldeles för länge i går kväll och stora delar av kroppen protesterar i dag.

Då vet man att man lever.  :) Alltså även träningsvärk kan vara positivt. Har hjälpt dottern att flytta i helgen och det får nog ses som ett träningspass och kroppen säger ifrån. Gött.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Efter en höst med på tok för lite träning är jag så nöjd över att ha gått till gymmet  3 ggr i veckan de senaste veckorna. Målet är att komma upp i 4-5 dagar i veckan precis som innan, men jag mjukstartar lite 😊

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×