Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Försäljaren

Poy-Sian? Någon!

Rekommendera Poster

Hallå! Det är så att jag behöver Poy-Sian :) Så jag undrar snällt, om någon som har det från thailand och kan sälja till mig? eller om någon ska till thailand och skulle kunna köpa hem några paket!

Skulle vara jätte busigt om någon kan göra detta för mig!

24_X_POY_Sian_Nasal_Inhaler_Mark_II.jpg

Självklart betalar jag frakt etc.

Mvh

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är dom tillåtna i Sverige?

Varför skulle dom inte vara tillåtna i Sverige?  ???

Dom funkar ju ungefär som nässpray om man är lite tät i näsan eller luftgångarna, inget starkare än så. Sen funkar dom jättebra om man är ngnstans där det luktar illa & behöver ngt som tar bort lukten :-)

Brukar alltid köpa med mig ett antal när jag är i Thailand, tyvärr är jag inne på min sista nu :-(

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är dom tillåtna i Sverige?

Varför skulle dom inte vara tillåtna i Sverige?  ???

Dom funkar ju ungefär som nässpray om man är lite tät i näsan eller luftgångarna, inget starkare än så. Sen funkar dom jättebra om man är ngnstans där det luktar illa & behöver ngt som tar bort lukten :-)

Brukar alltid köpa med mig ett antal när jag är i Thailand, tyvärr är jag inne på min sista nu :-(

Okej. Hade för mej att det var nåt ämne i dom som inte var tillåtet i sverige. MEn hade helt fel då. För dom liknande som finns att köpa i Sverige funkar ju inte lika bra.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det va tydligen väldigt bråttom med att få dom där levererade, men betalning var det inte lika bråttom med, ett himla tjat om att "försäljaren" behövde dom till helgen, men några pengar har fortfarande inte kommit.

Så en varningens ord för den här "försäljaren" >:D:C:cr

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det va tydligen väldigt bråttom med att få dom där levererade, men betalning var det inte lika bråttom med, ett himla tjat om att "försäljaren" behövde dom till helgen, men några pengar har fortfarande inte kommit.

Så en varningens ord för den här "försäljaren" >:D:C:cr

Tråkigt när du var vänlig och hjälpte han.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst HalvThai

Det va tydligen väldigt bråttom med att få dom där levererade, men betalning var det inte lika bråttom med, ett himla tjat om att "försäljaren" behövde dom till helgen, men några pengar har fortfarande inte kommit.

Så en varningens ord för den här "försäljaren" >:D:C:cr

Nä fyy alltså. Och du som var så snäll och hjälpte.. usch alltså.

Karma säger jag, karma!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fortfarande ingen betalning eller någon som helst ursäkt för ev försenad betalning,

nej den typen ska man inte ha med att göra jag har hans adress i SKARA,

så se upp Bert,

nu ska vi jaga lur-pöjka runt sommarland ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har du hans adress kan de la inte vara speciellt svårt att få tag i personnummer och då e de ju bara göra en polisanmälan..

Det kanske inte handlar om mycket pengar men om han luras en gång gör han det säkert igen och då är det bra om man kan stoppa honom..

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×