Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Samen

Malaysian lägger ned till Stockholm

Recommended Posts

Ni som valde att inte avboka utan tog MA erbjudande att flyga via AMS har ni fått era biljetter än? Jag skall flyga i början på november men har ej fått några biljetter.

Vi har bokat via Mr Jet! Jag har tolkat det som att jag via dem fått biljetterna digitalt på min sida.Det bör väl räcka att skriva ut dem och ta med vid incheckning...

eller måste jag ha biljetter från MA direkt också? Är det någon som kan berätta för en som inte varit ute och rest på länge ???

Har bokat via MrJet flera gånger och de dokument du fått från dem är din E-Ticket, så inget att oroa sig över. Har inte heller hört om massa problem från dem som bokat därifrån.

Ni som valde att inte avboka utan tog MA erbjudande att flyga via AMS har ni fått era biljetter än? Jag skall flyga i början på november men har ej fått några biljetter.

Vi ska inte åka förrän i december och vi har fått - även om det tog tid och många samtal. Men jag håller med ovanstående - ring dem så löser det sig säkert!

I det här fallet att svara på en tråd som ingen har skrivit i sedan oktober. ;)

Ok känner mig plötsligt lite gammal ;)

Vem fan kommer på den typen an uttryck kan man ju undra. Finns det något lexikon för liknade ord ;)

Får mig dock att fundera. Om nu "Bumpning" är fel och att starta nya trådar om tidigare diskuterade ämnen är fel. Hur gör man då?

Kan bara tillägga att Malaysian inte lagt ner helt, de har extraflyg den 18 och 20 dec till KL från Stockholm. Jag åker ner den 18 :)