Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Tiva

Hur är vädret i Phuket, Krabi just nu?

Rekommendera Poster

Har hört och sett att det är sjukt mkt regn i Phuket (Thailand) just nu, är det verkligen så? Åker på tisdag och är orolig att vädret kommer svika oss??

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo tack jag har hajat det men det står bara att det är regn och åska o jag undrar om det är så helatiden eller bara några minter per dag???

Har du nå tips på en sådan sida exakt???

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kom hem igår efter två veckor på Phuket. Soliga, regnfria dagar med temperaturer på mellan 40 och 45°. Flera kvällar/nätter med häftiga regn, som kunde vara ett par timmar.

Hasse

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Malee.

Den tråden var ju så självklar att jag faktiskt inte menade den ;)

Den jag menade var faktiskt denna som troligen skulle stilla Tivas oro vad gäller dåligt väder och som var uppe förra veckan.

http://www.thailandforum.se/index.php?topic=11585.0

Aha den! Men Linda är alldeles ny så hon kanske behöver navigeringshjälp till vår stadiga väder-tråd också  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det stammer att det regnar myce..Kom hit till Krabi fredagen 13 mars och det har regnat varje dag i flera timmar.. :'(

Inte alls vad man ville ha men men inget att gora at..

varmt ar det iaf..ca 30 grader.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sessan, du borde åkt till oss på Phuket. Här regnar det inte mycket alls! Det har kommit någon skur på kvällstid vissa dagar, men inte alls varje dag och inga långvariga regn.

tom-yam, välkommen!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är lite varierande. Idag har vi haft strålande sol fram till halv tre tiden på eftermiddagen, då drog det in rätt mycket moln, dock väldigt blåsigt hela dagen. Men väldigt varmt ändå! :)

Igår och i förrgår var det lite mer disigt och på eftermiddagen/tidig kväll kom det någon skur.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är lite varierande. Idag har vi haft strålande sol fram till halv tre tiden på eftermiddagen, då drog det in rätt mycket moln, dock väldigt blåsigt hela dagen. Men väldigt varmt ändå! :)

Igår och i förrgår var det lite mer disigt och på eftermiddagen/tidig kväll kom det någon skur.

Vet inte vart du är men på Phuket, Kamala har det inte blåst utan väldigt stilla.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×