Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
nosslo

På tisdag bär det av!

Rekommendera Poster

Nu är det bara fyra ynka dagar kvar till det bär av till Thailand för första gången för mig :) Längtar otroligt mycket, speciellt eftersom man känner att man behöver komma bort från vardagen här hemma.

Åker ner med tre av mina bästa vänner som har vart där tidigare, dock aldrig Ao Nang. Så jag är enda första resenären, men nån gång måste ju vara den första?

Såg att vädret har vart lite svajigt runt Ao Nang, men är la bara att hoppas på att det blir sol när vi kommer ner :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Åh va jag blir avis! Första gången är alltid speciell :) Du kommer att få en underbar semester!!!

Ha det jätteskönt!

//Ann

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu är det bara fyra ynka dagar kvar till det bär av till Thailand för första gången för mig :) Längtar otroligt mycket, speciellt eftersom man känner att man behöver komma bort från vardagen här hemma.

Åker ner med tre av mina bästa vänner som har vart där tidigare, dock aldrig Ao Nang. Så jag är enda första resenären, men nån gång måste ju vara den första?

Såg att vädret har vart lite svajigt runt Ao Nang, men är la bara att hoppas på att det blir sol när vi kommer ner :)

Oroa dig inte för väderleksrapporterna. Det brukar stå åska och regn varje dag när man kollar vädersajter på nätet, men det stämmer sällan i verkligheten. Njut av solen - jag är säker på att den kommer dominera under er semester.

PS Och missa inte att äta hos Massaman (ungefär mitt för McDonalds) om ni vill testa riktigt god thaimat DS

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst livliness

du kommer vara såååååååååååååååååååå fast som alla oss andra här på forumet :D Alla blir beroende av thailand efter första resan och det finns inget botemedel mot det, så välkommen i klubben! hihi :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack alla :) Ja, jag ska försöka ta med mig så mycket sol och värme hem hit igen när jag återvänder! :)

Måste erkänna att jag börjar känna mig nervös nu, har bara 6 tappra flygtimmar i erfarenhet efter en Spanienresa för 8 år sedan, haha!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Förstår att det pirrar, men flygtiden går (enligt mig iallafall) fortare än man tror!

Jag hade som längst flugit till  London innan , det 2-3 timmar!  :)

Öronproppar i  öronen så sover du gott om det är ett natt plan.

Är grön av avund...jag ska inte åka förens Januari 2010!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Förstår att det pirrar, men flygtiden går (enligt mig iallafall) fortare än man tror!

Jag hade som längst flugit till  London innan , det 2-3 timmar!  :)

Öronproppar i  öronen så sover du gott om det är ett natt plan.

Är grön av avund...jag ska inte åka förens Januari 2010!

Ja det måste vara en seg resa det där, London är ju ingen genväg precis ;)

Planet går 12.40 från Landvetter :)

Tiden kommer nog gå fort för dig tills ni åker! Snart blir det ju vår och sommar, tiden går alltid snabbare då än i det trista vintermörkret! :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×