Endoo 1 Report post Posted March 13, 2009 Han skriver ju tillräckligt sällan att det inte är så störande. Skippa "puffandet" och låt tråden dö ut istället ...mmm, han kanske inte skriver här mer... ville bara försöka få honom att hitta tråden så han inte startar ny å blir lynchad, stackarn. / Mia Jag förstår att det är väl menat och om ni fortsätter "puffa" så överlever jag trots det Share this post Link to post Share on other sites