margel 0 Report post Posted March 11, 2009 Jag tycker forumet har fått en lite otrevlig ton från en del medlemmar. Varför är ni så sarkastiska mot onsala? Det är väl många andra som också berättar om sina reseupplevelser här, bl a Ellen-Kaa från Koh Phangan. Nej fram för lite trevligare ton mot alla som skriver, annars törs man ju snart inte skriva något. Margareta Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted March 11, 2009 TYcker bara det är bra med reseberättelser... Det speglar ju verkligheten bättre än ett vanlig svar på en fråga. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted March 11, 2009 Jag tycker forumet har fått en lite otrevlig ton från en del medlemmar. Varför är ni så sarkastiska mot onsala? Det är väl många andra som också berättar om sina reseupplevelser här, bl a Ellen-Kaa från Koh Phangan. Nej fram för lite trevligare ton mot alla som skriver, annars törs man ju snart inte skriva något. Margareta Tycker du att man ska kunna ställa något som helst krav på en skribent på ett forum? Eller anser du att man på vilket forum som helst ska kunna skriva vad som helst utan att tänka, titta eller fundera alls? Bara en fråga i all välmenaing. Share this post Link to post Share on other sites
pellebl 0 Report post Posted March 11, 2009 Du har fått en helt egen tråd där du kan skriva av Martin. Vem är denne Martin han ska skriva av? Även jag i all välmening! Share this post Link to post Share on other sites
wiolina 0 Report post Posted March 11, 2009 Jag tycker forumet har fått en lite otrevlig ton från en del medlemmar. Varför är ni så sarkastiska mot onsala? Det är väl många andra som också berättar om sina reseupplevelser här, bl a Ellen-Kaa från Koh Phangan. Nej fram för lite trevligare ton mot alla som skriver, annars törs man ju snart inte skriva något. Margareta / Mia Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted March 11, 2009 Jag tycker forumet har fått en lite otrevlig ton från en del medlemmar. Varför är ni så sarkastiska mot onsala? Det är väl många andra som också berättar om sina reseupplevelser här, bl a Ellen-Kaa från Koh Phangan. Nej fram för lite trevligare ton mot alla som skriver, annars törs man ju snart inte skriva något. Margareta / Mia Wiolina. I all välmening, vill du kanske förklara varför du tycker att detta var en så Good Post? Share this post Link to post Share on other sites
Mia 0 Report post Posted March 11, 2009 Du har fått en helt egen tråd där du kan skriva av Martin. Vem är denne Martin han ska skriva av? Även jag i all välmening! Martin är grundaren av detta underbara forum... Martin har gett Onsala en egen tråd i all välmening. Alltså samlat ihop alla Onsalas trådar till en enda... Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted March 11, 2009 Tack Mia. Orkade inte svara Pelle eftersom jag insåg att han egentligen (helt rätt) hakade upp sig på min totalt oriktigt felaktiga ordföljd Fast budskapet var nog rätt Share this post Link to post Share on other sites
Martin 0 Report post Posted March 11, 2009 Nja, detta är ju inte så farligt, men tyvärr såg det märkligt ut, då onsala använde trådarna på ett högst ovanligt sätt. Det är nog bara lite okunskap i hur man använder forumet. Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted March 12, 2009 Nja, detta är ju inte så farligt, men tyvärr såg det märkligt ut, då onsala använde trådarna på ett högst ovanligt sätt. Det är nog bara lite okunskap i hur man använder forumet. Och troligen också åldern och då får man ändå ha respekt (tror jag) Share this post Link to post Share on other sites
wiolina 0 Report post Posted March 12, 2009 Jag tycker forumet har fått en lite otrevlig ton från en del medlemmar. Varför är ni så sarkastiska mot onsala? Det är väl många andra som också berättar om sina reseupplevelser här, bl a Ellen-Kaa från Koh Phangan. Nej fram för lite trevligare ton mot alla som skriver, annars törs man ju snart inte skriva något. Margareta / Mia Wiolina. I all välmening, vill du kanske förklara varför du tycker att detta var en så Good Post? Jag håller helt enkelt med Margareta, tycker det är onödigt "påhoppiga" kommentarer. Ingen vet ju med säkerhet vad det är för människa som skriver onsala-inläggen. Själv tror jag det kan vara ett barn. / Mia Share this post Link to post Share on other sites
wiolina 0 Report post Posted March 12, 2009 onsala; nu är alla dina trådar ihopslagna. Nu kan du skriva i en och samma tråd om din resa! (En dagsboksfunktion är på gång och kommer denna månad. Än så länge finns det bara trådar, så håll dig till en tråd ... ) *puffar* ...så han har möjligheten att se/hitta denna sammanslagna tråd. / Mia Share this post Link to post Share on other sites
systernettan 0 Report post Posted March 12, 2009 Ett TROLL..... Share this post Link to post Share on other sites
wiolina 0 Report post Posted March 12, 2009 *puffar igen* / Mia Share this post Link to post Share on other sites
wiolina 0 Report post Posted March 12, 2009 *puffar igen* / Mia Share this post Link to post Share on other sites
ellen-kaa 0 Report post Posted March 12, 2009 Jag kände också så, att kanske en del irriterar sig på även mig, att jag skriver om min resa, Själv tycker jag det är kul att följa de som är iväg så jag fortsätter nog när jag har lust och tid Jag tycker forumet har fått en lite otrevlig ton från en del medlemmar. Varför är ni så sarkastiska mot onsala? Det är väl många andra som också berättar om sina reseupplevelser här, bl a Ellen-Kaa från Koh Phangan. Nej fram för lite trevligare ton mot alla som skriver, annars törs man ju snart inte skriva något. Margareta Share this post Link to post Share on other sites
wiolina 0 Report post Posted March 12, 2009 Jag kände också så, att kanske en del irriterar sig på även mig, att jag skriver om min resa, Själv tycker jag det är kul att följa de som är iväg så jag fortsätter nog när jag har lust och tid Jag tycker forumet har fått en lite otrevlig ton från en del medlemmar. Varför är ni så sarkastiska mot onsala? Det är väl många andra som också berättar om sina reseupplevelser här, bl a Ellen-Kaa från Koh Phangan. Nej fram för lite trevligare ton mot alla som skriver, annars törs man ju snart inte skriva något. Margareta Jag tycker åxå det är kul att läsa om andras resor. Kanske skriver jag min egna lilla resumé när jag kommit hem...omdömen om hotellen etc. Gud vad jag längtar....nu är det bara dryga två veckor kvar! Share this post Link to post Share on other sites
campet 0 Report post Posted March 12, 2009 Kör på onsala jag vill veta mer vad har ni haft för trevliga upplevelser idag? om du gillar att snorkla så kan jag rekommendera Nai Yang mitt på stranden ligger Phukets största rev där såg jag bla. rocka, drakfisk, murena mm. lite dålig sikt i vattnet men helt ok, dock måste man simma ganska långt ut från stranden men det är inte särskilt djupt. när jag var nere för ett par veckor sen var det inte strömt i vattnet men kolla det innan du ger dig för långt ut bara ha en bra dag. MVH Peter Share this post Link to post Share on other sites
margel 0 Report post Posted March 12, 2009 Jag tycker också att det är kul att läsa om andras upplevelser. Fortsätt absolut ellen-kaa att skriva om din resa. Jag är jättenyfiken på Koh Phangan, har ej varit där ännu, trots 9 resor till Thailand. Margareta Share this post Link to post Share on other sites
pellebl 0 Report post Posted March 12, 2009 Tack Mia. Orkade inte svara Pelle eftersom jag insåg att han egentligen (helt rätt) hakade upp sig på min totalt oriktigt felaktiga ordföljd Fast budskapet var nog rätt Inte alltid lätt med ironi Pelle Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted March 13, 2009 Tack Mia. Orkade inte svara Pelle eftersom jag insåg att han egentligen (helt rätt) hakade upp sig på min totalt oriktigt felaktiga ordföljd Fast budskapet var nog rätt Inte alltid lätt med ironi Pelle Men ofta ganska roligt Share this post Link to post Share on other sites
Mona 0 Report post Posted March 13, 2009 Jag tror jag puffar lite.. Förespråkar att detta är ett forum.. Rent informativt berättelse kan ju vara okey ibland...(typ engångsförteelse eller två ) ..men inte "resdagsboksberättelser" som dessutom är väldigt personligt utställda.. men som jag nämt tidigare..kanske är ett stort missförstånd..ursch vad gnällig jag lät på första raderna.. sorry tjing Share this post Link to post Share on other sites
wiolina 0 Report post Posted March 13, 2009 onsala; nu är alla dina trådar ihopslagna. Nu kan du skriva i en och samma tråd om din resa! *puffar* ...så han har möjligheten att se/hitta denna sammanslagna tråd. / Mia Share this post Link to post Share on other sites
Endoo 1 Report post Posted March 13, 2009 Han skriver ju tillräckligt sällan att det inte är så störande. Skippa "puffandet" och låt tråden dö ut istället Share this post Link to post Share on other sites
wiolina 0 Report post Posted March 13, 2009 Han skriver ju tillräckligt sällan att det inte är så störande. Skippa "puffandet" och låt tråden dö ut istället ...mmm, han kanske inte skriver här mer... ville bara försöka få honom att hitta tråden så han inte startar ny å blir lynchad, stackarn. / Mia Share this post Link to post Share on other sites