Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
onsala

Onsala; min resa!

Recommended Posts

Oj..nu hittade jag tidigare inlägg som denna tråd förmodligen grundar sig på...

Hum..jag börjar också undra..ironiskt  :nau , eller så är det förhoppningsvis och förmodligen ett missförstånd  :P  om att detta forum är en sorts dagbok..icke sa nicke...återstår att se..alla gör vi misstag  :angel:

Släpper denna tråd nu! så det inte blir under meningslösa inlägg!

tjinghopp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äh, grabben (Andreas Bjorkman) för ju resedagbok riktad till sina klasskamrater. Han är nog inte så gammal. Jag trodde först att han mumsat lite roliga svampar..."You eat these mushrooms and you see stars up, you see stars down but tomorrow you very bad in stomach!!"  :laugh:

Fast om snubben är ung borde han ha LITE koll på läget och inte börja föra en resedagbok på ett forum. VERKLIGEN inte skapa nytt inlägg för varje dag. Lås kontot, innan forumet blir helt missbrukat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alls som tycker jag ar crasy kan bara slanga sig i vaggen for att jag skriver vad jag vill och vill inte ha nagra elaka komentarer!!!! >:( >:(>:( >:(>:( >:(>:( >:(>:( >:(>:( >:(:nau :nau :nau :nau :nau:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Det är lugnt Andreas! Jag (och flera andra) förstod nog inte vad och varför du skrev som du skrev. Det verkade lite abstrakt och lösryckt ser du. Men nu är det glasklart! Ha en fortsatt bra semester! PS: Om någon utomstående erbjuder dig svamp så ge fan i det! Man blir dökass i magen av dom! DS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ting tong..

nja,, "bpanja oon" med tanke på att han inte på ett normalt sätt kunde ta åt sig kritiken och skapa en resedagbok på lämplig site. Om han trodde det var så här man gjorde kunda han t.o.m. tacka den som lämnade tipset om resedagboks sida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

*trolleritrollera*

Feed the troll...  :D

Jag tror faktiskt att det inte är ett troll utan en seriös person  :o

Aj då !!!

I så fall....sorry herr "Björk"...  :D

Om så skulle vara fallet kanske det är dags att göra en riktig resedgbok o länka till...  ;)

Eller varför inte samla alla dina hittills 4 (?) trådar till en enda stor lång resedagbokstråd...  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alls som tycker jag ar crasy kan bara slanga sig i vaggen for att jag skriver vad jag vill och vill inte ha nagra elaka komentarer!!!! >:( >:(>:( >:(>:( >:(>:( >:(>:( >:(>:( >:(:nau :nau :nau :nau :nau:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

men att kalla dina förvirrade kommentarer för resedagbok är nog en liten överdrift...och som sagt , håll dig till en tråd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varför är du eller ni så småaktiga, det är väl bara att strunta i vad Andreas Björkman eller andra oliktänkande skriver eller tycker. Risken är uppenbar att ni andra kommer att drabbas av högt blodtryck och kanske inte kommer ner till ert älskade Thailand fler ggr.

Att det sen finns knäppskallar men vem är det som är mest knäpp. Jag som skriver skiten eller du som sen läser det och blir irriterad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varför är du eller ni så småaktiga, det är väl bara att strunta i vad Andreas Björkman eller andra oliktänkande skriver eller tycker. Risken är uppenbar att ni andra kommer att drabbas av högt blodtryck och kanske inte kommer ner till ert älskade Thailand fler ggr.

Att det sen finns knäppskallar men vem är det som är mest knäpp. Jag som skriver skiten eller du som sen läser det och blir irriterad.

Du har ju uppenbarligen också läst det och tänkt ett och annat. Jag skrev bara det jag tänkte, du har säkert tänkt en sak spontant när du läste inlägget sen efter att ha läst posterna reagerat på dem och sen skriver detta. Då har du ju lagt ner mer energi på det än vi. Fast nu lästa jag ditt inlägg och svarade på det så nu har jag ändå lagt ner mer energi på det än du  :D

Men högt blodtryck, nej jag lägger ingen kraft eller hetsar upp mig så det är ingen fara  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

onsala; nu är alla dina trådar ihopslagna. Nu kan du skriva i en och samma tråd om din resa!

:)

(En dagsboksfunktion är på gång och kommer denna månad. Än så länge finns det bara trådar, så håll dig till en tråd ... )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ronnytisell

men det är rätt så underhållande att läsa alla komentarer om inläggen,tycker jag iallafall :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om vi nu ska spekulera vidarare  ;) så tror jag det är en kille, han är ca. 10-12 år, bor i norra delarna av landet och eventuellt heter han Robin.

Jag tror han kanske har någon förälder som har varit här inne och kollat runt och sen uppmuntrat yngligen att skriva till sina vänner här. Robin (ynglingen) har sedan gett adressen hit till sina vänner och lägger in sina smått kryptiska och korta meddelande.

Ett annat alternativ är att det är någon form av kod mellan olika millitära fraktioner :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om vi nu ska spekulera vidarare  ;) så tror jag det är en kille, han är ca. 10-12 år, bor i norra delarna av landet och eventuellt heter han Robin.

Jag tror han kanske har någon förälder som har varit här inne och kollat runt och sen uppmuntrat yngligen att skriva till sina vänner här. Robin (ynglingen) har sedan gett adressen hit till sina vänner och lägger in sina smått kryptiska och korta meddelande.

Ett annat alternativ är att det är någon form av kod mellan olika millitära fraktioner :D

kul är det i alla fall ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej alla. Idag har vi varit pa banana island och snorklat. Dit tog vi oss med en long tail boat. Det var jatte harligt att simma med alla fiskar vi sag flera "hitta nemo" fiskar. Vadret ar fantatiskt bra har pa bang tao det ar cirka 35 grader i skuggan och 30 i vattnet med klar bla himmel. Poolen ar sa varm sa man knappt kan bada i den.

Som ni sakert kan se sa har jag fatt valdigt konstiga komentarer pa det jag skriver till er. Om det ar sa att det fortsatter sa far jag sluta skriva och beratta mer nar jag kommer hem. slut for idag kanske jag aterkommer imorgon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sicken lirare!

Haha onsala detta är ett forum och ingen resedagbok.

Finns massa sådana sidor som erbjuder resedagbok som:

http://www.resdagboken.se/

http://www.mintur.se/resedagboken

http://www.mintur.se/resedagboken

Visst kan man berätta om sin resa här men dessa är jo inte riktade till Thailandforums medlemmar så är det enklare att skapa dagbok så kan Onsala Ab följa..

EPIC THREAD!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lite märkligt att de som meddelandena riktar sig till, alltså kompisarna hemma, inte svarar honom. Läser de inte vad han skriver?

Leo

Han kanske har fantasikompisar som skriver MASSOR  :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×