onsala 0 Report post Posted March 5, 2009 Idag har det regnat pa formidan en liten stund. Men sen blev det gott, nu ar klockan halv 11 pa kvallen och vi har precis atit go middag och spelat liet fotboll. Jag har kopt tva filmer och nu ska vi snart sova //// det har varit lite strul med datorn och jag har inte kunnat lagga in, men nu funkar det nog vi hors imorgon/ Fam. Bjorkman Share this post Link to post Share on other sites
fredde25 0 Report post Posted March 5, 2009 Ska vi kunna följa er resa här? Share this post Link to post Share on other sites
onsala 0 Report post Posted March 8, 2009 Har har jag det jatte bra, det regnade lite pa dan men sen blev stralande sol sken och lite vind :coo det ar 30 grader och klockan ar sex. Share this post Link to post Share on other sites
proppen 0 Report post Posted March 8, 2009 Låter gott,dessvärre inte här ,snöblandat 2 grader allmänt grått . Share this post Link to post Share on other sites
nosslo 0 Report post Posted March 8, 2009 Har har jag det jatte bra, det regnade lite pa dan men sen blev stralande sol sken och lite vind :coo det ar 30 grader och klockan ar sex. Låter fint Vart i Thailand är du? Share this post Link to post Share on other sites
Jimmieboy 37 Report post Posted March 8, 2009 Nice! =) Share this post Link to post Share on other sites
Guest livliness Report post Posted March 8, 2009 härligt Share this post Link to post Share on other sites
ramona 0 Report post Posted March 8, 2009 Låter alldeles underbart!Önskar jag var där.Ha en underbart skön semester med mycket sol ! :cool MVH Ramona Share this post Link to post Share on other sites
onsala 0 Report post Posted March 9, 2009 Idag har det inte regnat en droppe. Men igar da regnade det hela natten. I lordags sa var i Patong pa natt marknad jag kopte: en keps, nagra t-shirts och tva par bad byxor. jag har nastan inte sovit i natt for att jag blev sjuk men nu ar jag frisk jag var pa toa sakert 10 ganger pa tva timmar. Share this post Link to post Share on other sites
leobkk 0 Report post Posted March 9, 2009 Tack för informationen. Andreas Bjorkman och vi andra väntar med spänning på ytterligare detaljer. Leo Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted March 9, 2009 Ja, ytterligare detaljer skulle inte sitta fel. Eller är det bara jag som inte fattar "onsalas" inlägg??!! Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted March 9, 2009 Ja, ytterligare detaljer skulle inte sitta fel. Eller är det bara jag som inte fattar "onsalas" inlägg??!! Nej. Share this post Link to post Share on other sites
Jensa 0 Report post Posted March 9, 2009 HAHA va fan är detta.. Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted March 9, 2009 "onsala" har gjort 3 inlägg. Kolla på dom 2 andra. Det är ju inte så det klarnar precis... Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted March 9, 2009 Ska kanske lägga in en gardering på mitt nej nyss. Jag kan ha en teori men osäker på om man bör skriva den här på forumet. Men inlägget luktar ironi lång väg om onsala är vid sina sinnens fulla. Om det inte är ironi så kvarstår mitt nej Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted March 9, 2009 Ska kanske lägga in en gardering på mitt nej nyss. Jag kan ha en teori men osäker på om man bör skriva den här på forumet. "Har man sagt A får man säga B"... blir ju onekligen nyfiken på din eventuella teori. Share this post Link to post Share on other sites
zoze 0 Report post Posted March 9, 2009 hahaha onsala wtf sluta med thai sticks Share this post Link to post Share on other sites
tom_yam 16 Report post Posted March 9, 2009 Ska kanske lägga in en gardering på mitt nej nyss. Jag kan ha en teori men osäker på om man bör skriva den här på forumet. "Har man sagt A får man säga B"... blir ju onekligen nyfiken på din eventuella teori. Jo det brukar ju vara så men ändå inte säker på att det är helt hälsosamt Men någon liten ledtråd då. Om man tänker sig satir / ironi och att onsalas inlägg handlar om just ingenting. OM det då är ironi från eller satiriskt så tycker jag faktiskt att det är ganska roligt. Varför får du lista ut själv Share this post Link to post Share on other sites
toke 0 Report post Posted March 10, 2009 har någon berättat detta för Andreas Björkman? toke Share this post Link to post Share on other sites
barbalam 0 Report post Posted March 10, 2009 Äh, grabben (Andreas Bjorkman) för ju resedagbok riktad till sina klasskamrater. Han är nog inte så gammal. Jag trodde först att han mumsat lite roliga svampar..."You eat these mushrooms and you see stars up, you see stars down but tomorrow you very bad in stomach!!" Share this post Link to post Share on other sites
onsala 0 Report post Posted March 10, 2009 Alls som tycker jag ar crasy kan bara slanga sig i vaggen for att jag skriver vad jag vill och vill inte ha nagra elaka komentarer!!!! > > > > > > :nau :nau :-[ :-[ :-[ :-[ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ Share this post Link to post Share on other sites
Mona 0 Report post Posted March 10, 2009 Fattar ingenting.. Men det lär ju va något syfte med detta inlägg.. -man blir ju nyfiken..vad har man missat... tjinghopp Share this post Link to post Share on other sites
margel 0 Report post Posted March 10, 2009 oj oj oj, tänk på blodtrycket. Förstör inte semestern i detta underbara land med att bli arg, då tappar man ansiktet inför thailändare. Jag tror ingen vill vara elak här, kanske bara undrande. Kram Margareta Share this post Link to post Share on other sites
millers 0 Report post Posted March 10, 2009 nä jag fattar inget heller.. Men om det är en resedagbok som du vill skriva Onsala... då föreslår jag resedagboken.se eller liknande. Men vad vet jag.. jag ska gå å slänga mig väggen nu!! Share this post Link to post Share on other sites