Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
onsala

Onsala; min resa!

Recommended Posts

Idag har det regnat pa formidan en liten stund. Men sen blev det gott, nu ar klockan halv 11 pa kvallen och vi har precis atit go middag och spelat liet fotboll. Jag har kopt tva filmer och nu ska vi snart sova :dan  //// det har varit lite strul med datorn och jag har inte kunnat lagga in, men nu funkar det nog vi hors imorgon/ Fam. Bjorkman :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har har jag det jatte bra, det regnade lite pa dan men sen blev stralande sol sken och lite vind :) :coo :dan:laugh: det ar 30 grader och klockan ar sex. :laugh:

Låter fint :) Vart i Thailand är du?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idag har det inte regnat en droppe. Men igar da regnade det hela natten. I lordags sa var i Patong pa natt marknad jag kopte: en keps, nagra t-shirts och tva par bad byxor. jag har nastan inte sovit i natt for att jag blev sjuk men nu ar jag frisk jag var pa toa sakert 10 ganger pa tva timmar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ska kanske lägga in en gardering på mitt nej nyss.

Jag kan ha en teori men osäker på om man bör skriva den här på forumet.

Men inlägget luktar ironi lång väg om onsala är vid sina sinnens fulla.

Om det inte är ironi så kvarstår mitt nej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ska kanske lägga in en gardering på mitt nej nyss.

Jag kan ha en teori men osäker på om man bör skriva den här på forumet.

"Har man sagt A får man säga B"... blir ju onekligen nyfiken på din eventuella teori.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ska kanske lägga in en gardering på mitt nej nyss.

Jag kan ha en teori men osäker på om man bör skriva den här på forumet.

"Har man sagt A får man säga B"... blir ju onekligen nyfiken på din eventuella teori.  ;)

Jo det brukar ju vara så men ändå inte säker på att det är helt hälsosamt ;)

Men någon liten ledtråd då. Om man tänker sig satir / ironi och att onsalas inlägg handlar om just ingenting. OM det då är ironi från eller satiriskt så tycker jag faktiskt att det är ganska roligt. Varför får du lista ut själv ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äh, grabben (Andreas Bjorkman) för ju resedagbok riktad till sina klasskamrater. Han är nog inte så gammal. Jag trodde först att han mumsat lite roliga svampar..."You eat these mushrooms and you see stars up, you see stars down but tomorrow you very bad in stomach!!"  :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alls som tycker jag ar crasy kan bara slanga sig i vaggen for att jag skriver vad jag vill och vill inte ha nagra elaka komentarer!!!! >:( >:(>:( >:(>:( >:(>:( >:(>:( >:(>:( >:(:nau :nau :nau :nau :nau:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

oj oj oj, tänk på blodtrycket. Förstör inte semestern i detta underbara land med att bli arg, då tappar man ansiktet inför thailändare. Jag tror ingen vill vara elak här, kanske bara undrande. Kram Margareta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nä jag fattar inget heller.. Men om det är en resedagbok som du vill skriva Onsala... då föreslår jag resedagboken.se eller liknande.

Men vad vet jag.. jag ska gå å slänga mig väggen nu!!  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×