Kalleman77 0 Report post Posted February 23, 2009 någon som kan tipsa om någon bra där eller i närheten!?!? Share this post Link to post Share on other sites
millicentia 0 Report post Posted February 23, 2009 Här finns en länk till en bra skräddare, inkl. vägbeskrivning http://www.thailandforum.se/index.php?topic=10677.0 du får skrolla ner en bit, så kommer du till Kamala skrädderierna Share this post Link to post Share on other sites
Kalleman77 0 Report post Posted February 24, 2009 tack för länken ser jue jättebra ut Share this post Link to post Share on other sites
nevelius 0 Report post Posted February 24, 2009 Jag kan intyga att paret som har det skrädderiet är extremt trevliga. Share this post Link to post Share on other sites
hithan 0 Report post Posted February 24, 2009 Köpte en kostym samt lite skjortor hos TOMMY FASHION. Ligger på samma gata som Print Kamala Hotel, en liten bit bortanför Salt o Peppar. En supertrevlig kille som inte var påstridig som de flesta är. Min fru köpte en festblåsa samtidigt,till en billig peng. Vi är helnöjda ! Share this post Link to post Share on other sites
cotton 0 Report post Posted March 5, 2009 Stället i Kamala som rekommenderas i länken ovanför kan även jag varmt rekommendera (dvs forum-Alsuns egen "skräddare" Nat's ställe) Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted March 5, 2009 Tack millicentia, nevelius och cotton. Nat har under de senaste två åren haft väldigt många "forumkunder" och även gästläsare vilket gläder mig extra eftersom jag får träffa så många irl Share this post Link to post Share on other sites
ellen-kaa 0 Report post Posted March 5, 2009 Här är en till som varmt rekommenderar Nat!!! Super duktig och trevlig! Share this post Link to post Share on other sites
b-tung 0 Report post Posted March 7, 2009 Viktigt att du har gott om tid för återbesöken, så besök skräddaren i början av semestern så har du gott om tid för att justera eventuella fel. Share this post Link to post Share on other sites
Jess 0 Report post Posted March 7, 2009 Var också hos Nat i feb och både jag och min mamma vart supernöjda med våra kläder. Och Nat var jättetrevlig och rolig.(Och väldigt skönt att slippa inkastare) Och vill även tacka Lena för tipsen o varningar när man har en tonårstjej med sig. Share this post Link to post Share on other sites
nevelius 0 Report post Posted March 7, 2009 Vad var det för bra tonårstjejtips? Det låter spännande. Share this post Link to post Share on other sites
Alsun 0 Report post Posted March 7, 2009 Var också hos Nat i feb och både jag och min mamma vart supernöjda med våra kläder. Och Nat var jättetrevlig och rolig.(Och väldigt skönt att slippa inkastare) Och vill även tacka Lena för tipsen o varningar när man har en tonårstjej med sig. Ja eftersom jag inte kan sy så får jag bidra med det lilla jag kan Nevelius är du nyfiken Share this post Link to post Share on other sites
nevelius 0 Report post Posted March 7, 2009 Javisst Jag har ju en snart fjortonårig tösabit, det vore kul att höra vad du har att säga om att släppa lös sina gullungar i Thailand haha.Men kanske skulle vi starta en ny tråd om det... Share this post Link to post Share on other sites
campet 0 Report post Posted March 7, 2009 Jag kan bara hålla med de andra, jag är också jätte nöjd med min kostym som jag köpte hos Nat. Jag ska prova den skarpt på måndag då jag börjar jobba igen efter en supper vistelse i Kamala dec 08-slutet på feb 09 längtar redan tillbacka. Hälsningar Peter Share this post Link to post Share on other sites