Jump to content

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Sign in to follow this  
Guest livliness

vintersäsongen 2009/2010 - vilka??

Recommended Posts

Hej !

Åker för andra gången till koh chang och koh samet. Åker den 25 dec till 13 jan :cool

Samma destinationer för oss, vi åker dock ner den 11:e dec och hem 7:e jan. Kommer nog vara på Koh Samet efter jul iaf :)

Någon mer som åker från göteborg med Finnair den 11:e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej !

Åker för andra gången till koh chang och koh samet. Åker den 25 dec till 13 jan  :cool

Hej,

Vi åker också till koh chang och koh samet den 25 dec och hem igen den 23 jan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vi (jag å min sambo) åker den 11 dec från köpenhamn hem den 21 januari....

försökte boka om resan för att komma iväg runt den 28 nov men det blev väldigt dyrt...attans nu när man kunnat vara ytterligare 2 veckor i värmen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jag och min kompis emma är i ao nang  17-24/2

                            khao lak  24/2-3/3

                            kata      3/3-10/3

LÄNGTAR!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Landar den 20 Jan, Phuket, och kommer spendera 4v i Chalong för lite träning och sen 2v för lite semester eller hur det nu blir. Hemfärd 3e Mars

Jag åker solo så är det fler svenskar ute på vift vid den tiden så hör av er!

edit; nationalitet är inte av betydelse (klantigt skrivet bara)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hela familjen åker den 10 dec till den 6 jan med air china via peking, börjar med phuket, koh lanta, raily beach, phi phi, sen blir det upp till koh samet och koh tao, avslutar med shoping i bkk 2-3 dagar och 1 dag peking. Blir dykning för alla och slappa i hängmattan :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

130 dagar kvar sedan:

13 januari vi lämnar Stockhom,

14 januari - 1 februari Khao Lak,

1-4 februari Koh Lanta,

4-11 februari Koh Lipe,

11-18 februari vet vi inte ännu,

18 februari-4 mars Kkhao Lak,

4-6 mars Bangkok,

7 mars hemma igen!

:friends:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hela familjen åker den 10 dec till den 6 jan med air china via peking, börjar med phuket, koh lanta, raily beach, phi phi, sen blir det upp till koh samet och koh tao, avslutar med shoping i bkk 2-3 dagar och 1 dag peking. Blir dykning för alla och slappa i hängmattan :-)

Glöm inte vinterkläder till Peking. Vi hade ett stopp där i julas och det var minusgrader.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×