Thaipidde 0 Report post Posted February 7, 2009 Hej Hopp Är det någon som har koll på om det finns någon djurpark i närheten av Karon? Undrar även om det finns ATM i närheten av Orchid Resort i Karon? Share this post Link to post Share on other sites
Martin 0 Report post Posted February 7, 2009 ATM - ett flerat på olika håll. Det är inga problem. En djupark i närheten av Karon känner jag inte till. Share this post Link to post Share on other sites
anders w 0 Report post Posted February 7, 2009 ATM finns inom 100m och 150m flera stycken från Orchid Share this post Link to post Share on other sites
Malee 0 Report post Posted February 8, 2009 Phukets djurpark ligger på väg till Phuekt stad, inte så långt från Karon. Men frågan är om jag vill rekommendera den... även om den är om- och utbyggd tycker jag fortfarande att djuren inte har det så bra som dom borde. En del tycker det är kul, man kan fota sig med tigerungar, de har elefant- och apshower osv. Men många tycker som jag och får hjärteknip av besök. Share this post Link to post Share on other sites
HANSJO 0 Report post Posted February 8, 2009 Håller med Malee. Kändes inte kul att vara där och jag rekommenderar aldrig folk att åka dit. Share this post Link to post Share on other sites
mattimatti 0 Report post Posted February 8, 2009 Jag var på phuket zoo med min dotter i nov och jag kan bara säga åk INTE dit stackars djuren där,jag är inte blödig annars men det va bara för mkt. Share this post Link to post Share on other sites
Thaipidde 0 Report post Posted February 8, 2009 Tack Vi åker tillsammans med en familj med ett lite yngre barn, som kanske hade tyckt det var roligt att gå på ett zoo, men efter det Ni skrivit så tror jag att vi väljer bort detta! Vill inte gynna ställen där djuren inte har det bra! Share this post Link to post Share on other sites
cotton 0 Report post Posted February 9, 2009 Hålle rmed tidigare "tyckare". Åk inte till Phuket zoo och gynna dem med era inträdesavgifter. Djuran mår inte bra. Både vi vuxna och barnen (åtminstone den äldsta), tyckte mest det var synd om djuren. Som Martin redan skrivit, finns det ett flertal ATMs precis i närheten av Phuket Orchid. De närmaste ligger: en direkt mittemot hotellet och en c:a 50 meter till vänster (när man kommer ut från hotellet) Share this post Link to post Share on other sites
Hoffsan 0 Report post Posted March 17, 2009 Usch ja jag reagerade när de visade från Phuket zoo i det där reseprogrammet med Fritidsresor(Chartersvenskar eller vad det hette)Fy för vad arg jag blev när jag såg hur djuren hade det. Share this post Link to post Share on other sites