Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
LOS

Köpes: guidebok

Rekommendera Poster

Gäst Annika Alenius

Hej!

Har nyss köpt Wilmaguiden 2005 andra upplagan 2006. Är inte i behov av den så jag säljer den gärna. OBS! Det har i dagarna kommit ut en ny upplaga, men om du vill köpa min så ge ett bud.

Mvh Annika

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan rekommendera den (alltså Wilmas Phuket&Krabi-guide, som precis kommit ut i ny utgåva). Har en själv  :)

Men för lite mer trivsel-läsning kommer så klart "Resa i Thailand" av Malee relativt högt upp i tio-i-topp-listan. Den handlar ju dock inte bara om Phuket och Krabi.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan rekommendera den (alltså Wilmas Phuket&Krabi-guide, som precis kommit ut i ny utgåva). Har en själv  :)

Men för lite mer trivsel-läsning kommer så klart "Resa i Thailand" av Malee relativt högt upp i tio-i-topp-listan. Den handlar ju dock inte bara om Phuket och Krabi.

Är det i den dom lär ut hur man köper sex i Thailand ? Har läst nånstans att det förekommer i Willman :cr

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Mr Chiangen

Wilma suger, köp Malees bok istället..annars kan man lika gärna köpa LP så slipper man Wilmas pinsamma översättning

1 a klass är också bra och Footprints fast ser dem sällan nu..annat i min egen blogg.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

Har nyss köpt Wilmaguiden 2005 andra upplagan 2006. Är inte i behov av den så jag säljer den gärna. OBS! Det har i dagarna kommit ut en ny upplaga, men om du vill köpa min så ge ett bud.

Mvh Annika

Jag förstår att du vill sälja. Förstklassigt skit är vad jag kallar såna böcker för

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan rekommendera den (alltså Wilmas Phuket&Krabi-guide, som precis kommit ut i ny utgåva). Har en själv  :)

Kan du kolla om By the Sea i Nai Yang forfarande är omnämnt. Vad står det i så fall?

Hasse

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Näää då Guava, men du försöker bra  :dja Fixar det när jag är i landet. Påminn mig.  Då får du nåt svenskt att läsa också, du får börjar smöra så kanske jag kan skicka med mer svensk läsning  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

På tal om guideböcker, så såg jag att Ramlösa kommit ut med en ny smak - Guava & Lime.

populär bland vissa alltså. Det känns ju skönt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Näää då Guava, men du försöker bra  :dja Fixar det när jag är i landet. Påminn mig.  Då får du nåt svenskt att läsa också, du får börjar smöra så kanske jag kan skicka med mer svensk läsning  ;)

Smöra ligger inte för mig. Jag ska se om jag klarar av det men det kommer att bli svårt...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×