Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Canon

"gardinen på första sidan"

Rekommendera Poster

Svårt att debugga för mig för Mac, då jag inte kör Mac. 0.1% av besökare på sidan använder Mac enligt statistiken. Inte att ni inte är viktiga, men har jag inte en mac, så är det svårt att kolla detta.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Svårt att debugga för mig för Mac, då jag inte kör Mac. 0.1% av besökare på sidan använder Mac enligt statistiken. Inte att ni inte är viktiga, men har jag inte en mac, så är det svårt att kolla detta.

Du kan få en av mig, har några stycken stående. Har använt dem sedan 1986, alla funkar fortfarande, men efterhand har det kommit nya som är snabbare, men jag skulle aldrig kasta någon av de gamla, det vore detsamma som att göra sig av med en hund.

Älskade mac, om världen bara insåg hur lätt det kan vara med datorer. Bill Gates har tjänat triljoner på att krångla till allt som möjligtvis kan krånglas till.

Leo

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Svårt att debugga för mig för Mac, då jag inte kör Mac. 0.1% av besökare på sidan använder Mac enligt statistiken. Inte att ni inte är viktiga, men har jag inte en mac, så är det svårt att kolla detta.

Du kan få en av mig, har några stycken stående. Har använt dem sedan 1986, alla funkar fortfarande, men efterhand har det kommit nya som är snabbare, men jag skulle aldrig kasta någon av de gamla, det vore detsamma som att göra sig av med en hund.

Älskade mac, om världen bara insåg hur lätt det kan vara med datorer. Bill Gates har tjänat triljoner på att krångla till allt som möjligtvis kan krånglas till.

Leo

:) Har lite gamla PC också, men kastat 8088 för länge sedan ...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

kör IE 8 som strular använder den snabba google crome där hänger "gardinen"

Skall se över Chrome imorgon. Dock skall man veta att båda är BETA-versioner.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gillar Google Crome har kört den ett tag och den är snabb och skulle någon sida strula så är det bara den fliken som behöver stängas , IE8 verkar inte fungera så bra på min dator.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Svårt att debugga för mig för Mac, då jag inte kör Mac. 0.1% av besökare på sidan använder Mac enligt statistiken. Inte att ni inte är viktiga, men har jag inte en mac, så är det svårt att kolla detta.

Nej, kan det stämma.... blir det inte bara 2,7 medlem som har mac? Jag har en Mac och trivs med det.

Lena

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×