Wicky

Bara ... dagar till avfärd ...!

13 896 inlägg i detta ämne

22 dagar kvar till 6 sköna veckor i huset:D

Och den här gången blir det nog inhandlad tandkräm (på Ica). Men bara för att få klassas som samhällets fiende nummer 1, ska jag nog göra lite egen tandkräm framöver. Living on the edge......;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tre månader. Spontanbokade igår  flygstolar med Ving Landvetter-Phuket den 24:e mars, kunde inte motstå priset 3.300 SEK/pers. Ringde sen ner och  bokade boende, så nu är allt fixat.

Hasse

Jumboh c gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

om 30 minuter ska jag knalla 100 meter ner till tåget- 5 timmar ner till Stockholm. ca2.5 timmar hos mig bror .sen är det dags att ta flygbussen till Arlanda och flyget går 21,30 hm blir nog jobbigt ca 30 timmar innan man kommit till bangkok

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan, diseledvin säger:

om 30 minuter ska jag knalla 100 meter ner till tåget- 5 timmar ner till Stockholm. ca2.5 timmar hos mig bror .sen är det dags att ta flygbussen till Arlanda och flyget går 21,30 hm blir nog jobbigt ca 30 timmar innan man kommit till bangkok

Ha en bra resa! 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
På 2016-12-09 på 17:26, hille säger:

Jag skulle rösta för en powernap på Arlanda...blir ju inte mycket tid över för att göra nåt i Stockholm. (kliver du av tåget på Arlanda får du betala en avgift eftersom du har bokat till Stockholm och därmed inte betalat flygplatsavgiften).

18 dagar kvar :ch

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu