Wicky

idag glädjs jag åt... (ingen politik, invandring...)

10 702 inlägg i detta ämne

En hel korg med trattkantareller  :)

Måste ut i skogen och leta jag med. Här har det varit så torrt så tvivlar på att hitta några mängder.

Har hittat väldigt lite i år här också, men fick nog till viltkrydda och en burk svampmjöl iaf :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Och när tänkte du bjuda på dom då? Jösses,tänkte skriva skitkärring,fast det är du ju inte. Puss på dig

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Och när tänkte du bjuda på dom då? Jösses,tänkte skriva skitkärring,fast det är du ju inte. Puss på dig

Puss själv olsson  :kiss:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hahaa

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hahaa

:big hug:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

...att den årliga jobbkonferensen inte startar den 3:e januari, utan den 9:e vilket betyder att vi kan boka om våra biljetter och slippa åka från vårt älskade Koh Jum på nyårsdagen! :dan :dan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Såå härligt med seger över skansenfolket, som inte kan sköta sig på en match, hoppas dom får spela med tomma läktare i fortsättningen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Såå härligt med seger över skansenfolket, som inte kan sköta sig på en match, hoppas dom får spela med tomma läktare i fortsättningen

Snälla.

Är du en av de få som var på plats sist ni åkte ur allsvenskan eller är du en utav Ny bajjarna som inte ens vet vilket år ni grundades.

Är det inte bättre att straffa individerna än att klubbarna ska ta smällen?

Dessutom var ni arrangör och bör således stå för säkerheten på arenan så ska någon klubb straffas för incidenten så är det ni.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Snälla.

Är du en av de få som var på plats sist ni åkte ur allsvenskan eller är du en utav Ny bajjarna som inte ens vet vilket år ni grundades.

Dessutom var ni arrangör och bör således stå för säkerheten på arenan så ska någon klubb straffas för incidenten så är det ni.

Måste hålla med blue saint där.

Husse, vad tycker du skulle ha hänt med vrakklubben i våras när "era" supportar före match gjorde en rusning över sittplatsläktaren så att folk och barn fick fly från läktaren? Målet var då DIF:s ståplats. Som tur var fanns det tillräckligt med poliser på plats som kunde stoppa dom.

Så, pundarna från söder kan dom med.

OBS. Detta ska inte tolkas som att jag försvarar idioterna igår.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tog man bort idioterna från Tjockholm och Baksidan så försvinner väl ungefär 103 % av all skit med huliganismen.

Sen kan vi andra spela riktig fotboll istället, där tom familjer kan gå på match utan att riskera säkerheten för deras barn....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Snälla.

Nejdå, jag tillhör dom som tycker om trevlig sport med trevliga fantaster, därför går jag aldrig på en match när något stockhlmslag spelar,

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
På 2016-10-18 på 14:02, Snoken säger:

Tog man bort idioterna från Tjockholm och Baksidan så försvinner väl ungefär 103 % av all skit med huliganismen.

Sen kan vi andra spela riktig fotboll istället, där tom familjer kan gå på match utan att riskera säkerheten för deras barn....

Ja för Malmö, Helsingborg har ju aldrig några problem på sina matcher. Så vitt jag vet har inget barn blivit skadat på ett derby känner du till något fall?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
53 minuter sedan, Lasse_F säger:

Ja för Malmö, Helsingborg har ju aldrig några problem på sina matcher. Så vitt jag vet har inget barn blivit skadat på ett derby känner du till något fall?

Jaha, vi kör med det argumentet. Nån annan var också dum, så då är det helt plötsligt ok......

Att inget barn blivit skadat på ett derby (än) är väl egentligen bara ren tur. Jag känner flera som förr gladeligen gått på fotboll i sthlm, men numera inte vågar gå med familjen, men de kanske ska morska upp sig lite..... Och ser man till Stockholmklubbarnas facit när det gäller bråk runt matcherna förstår jag dem. Och om sen Malmö och Helsingborg så skulle vara ännu värre kan ju bara en huligan dra upp som nåt "försvar". Jag tycker väl att det hade varit mer hedervärt att ta avstånd ifrån skiten....

Men vi är alla olika. Tycker du inte att sthlm- och gtb-klubbarna har nåt problem med huliganer är det inte mkt jag kan göra åt, jag tycker dock du har fel.

Redigerad av Snoken

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Snoken.

Visst har de båda städerna problem. Men även Malmö och Helsingborg har firmor så problemen finns på fler ställen än de du nämner.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
14 minuter sedan, tom_yam säger:

Snoken.

Visst har de båda städerna problem. Men även Malmö och Helsingborg har firmor så problemen finns på fler ställen än de du nämner.

Jo, men man löser inget genom att säga "De är också dumma". Det enda sättet är att ta avstånd från allt sånt beteende, utan undantag. Att hänga upp sig på att jag inte nämnde alla städer och klubbar i världen som har detta problem är ju helt fel fokus.

Sen hävdar jag fortfarande att den största delen av huliganism i Sverige finns i sthlm. Det är ju inte så att det är nåt stort problem i Gävle eller Sundsvall precis.

Men så att alla blir glada, DET FINNS ELAKA FOTBOLLSSUPPORTRAR ÄVEN UTANFÖR STHLM OCH GBG.

Hoppas min poäng gått fram.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 minut sedan, Snoken säger:

Jo, men man löser inget genom att säga "De är också dumma". Det enda sättet är att ta avstånd från allt sånt beteende, utan undantag. Att hänga upp sig på att jag inte nämnde alla städer och klubbar i världen som har detta problem är ju helt fel fokus.

Sen hävdar jag fortfarande att den största delen av huliganism i Sverige finns i sthlm. Det är ju inte så att det är nåt stort problem i Gävle eller Sundsvall precis.

Men så att alla blir glada, DET FINNS ELAKA FOTBOLLSSUPPORTRAR ÄVEN UTANFÖR STHLM OCH GBG.

Hoppas min poäng gått fram.

Det gick fram från början.

Snokenh c gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Att det går så bra med min träning och man kan börja se och känna lite resultat :D planerna inför resan går åt rätt håll.. härligt :beach:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu