Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Wicky

idag glädjs jag åt... (ingen politik, invandring...)

Rekommendera Poster

En kanonweekend i Krakow. Riktigt mysig och vacker stad. Dit blir det ett återbesök!

Låter bra. Mitt första besök där blir i mitten av augusti. Allting bokat!

Kul! Rekommenderar att du testar free walking tour, riktigt bra och roliga guider.

Dessa turer finns i flera stora städer och vi har gått med på dem både i London och Warszawa. Rekommenderas starkt! :kla

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Den fantastiska hjälp vi fick när vår hunds operation utav sitt knä inte blev taget av försäkringsbolaget, så tog vi kontakt med Labbehjärtat som är en organisation som hjälper alla hundraser, och hundägare som står inför en ekonomisk kris på något sätt å vis.

Och då gör dessa hjältar ett mega jobb och startar en insamling för oss för att kunna betala räkningen som hamnade på 22.000kr

En insamling på 2.5 dag resulterade i hela operations summan, vilket vi aldrig hade kunnat drömma om.

Kan inte med nog ord beskriva tacksamheten till dessa fantastiska människor som har kunnat bidra för att hjälpa oss via Labbehjärtat.

Så alla här på forumet.. Lägg gärna några minuter på att kolla in Labbehjärtat på nätet eller Facebook, så skulle vi bli väldigt glada.

De är helt fantastiska.

Imponerande och roligt att läsa !  :kla till denna organisation😊😊

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

En kanonweekend i Krakow. Riktigt mysig och vacker stad. Dit blir det ett återbesök!

Låter bra. Mitt första besök där blir i mitten av augusti. Allting bokat!

Kul! Rekommenderar att du testar free walking tour, riktigt bra och roliga guider.

Dessa turer finns i flera stora städer och vi har gått med på dem både i London och Warszawa. Rekommenderas starkt! :kla

vilken använde ni er av i London ? Jag o min 16 åriga son ska dit i Augusti.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Den fantastiska hjälp vi fick när vår hunds operation utav sitt knä inte blev taget av försäkringsbolaget, så tog vi kontakt med Labbehjärtat som är en organisation som hjälper alla hundraser, och hundägare som står inför en ekonomisk kris på något sätt å vis.

Och då gör dessa hjältar ett mega jobb och startar en insamling för oss för att kunna betala räkningen som hamnade på 22.000kr

En insamling på 2.5 dag resulterade i hela operations summan, vilket vi aldrig hade kunnat drömma om.

Kan inte med nog ord beskriva tacksamheten till dessa fantastiska människor som har kunnat bidra för att hjälpa oss via Labbehjärtat.

Så alla här på forumet.. Lägg gärna några minuter på att kolla in Labbehjärtat på nätet eller Facebook, så skulle vi bli väldigt glada.

De är helt fantastiska.

Imponerande och roligt att läsa !   :kla till denna organisation😊😊

+1 på det.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

En kanonweekend i Krakow. Riktigt mysig och vacker stad. Dit blir det ett återbesök!

Låter bra. Mitt första besök där blir i mitten av augusti. Allting bokat!

Kul! Rekommenderar att du testar free walking tour, riktigt bra och roliga guider.

Dessa turer finns i flera stora städer och vi har gått med på dem både i London och Warszawa. Rekommenderas starkt! :kla

vilken använde ni er av i London ? Jag o min 16 åriga son ska dit i Augusti.

Vi gick turen med dessa: http://www.newlondon-tours.com/

Finns som sagt i många städer. Rekommenderas!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

En kanonweekend i Krakow. Riktigt mysig och vacker stad. Dit blir det ett återbesök!

Låter bra. Mitt första besök där blir i mitten av augusti. Allting bokat!

Kul! Rekommenderar att du testar free walking tour, riktigt bra och roliga guider.

Dessa turer finns i flera stora städer och vi har gått med på dem både i London och Warszawa. Rekommenderas starkt! :kla

vilken använde ni er av i London ? Jag o min 16 åriga son ska dit i Augusti.

Vi gick turen med dessa: http://www.newlondon-tours.com/

Finns som sagt i många städer. Rekommenderas!

Tack för info! 😊

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att vi bokade sommarens resa med bästa resebyrån Jade. Är nu ombokad till hemresa morgonen efter. Dessutom lyckades de ändra vår utresa till betydligt bättre både avresetid som ankomsttid. Det är sådana här gånger man tackar högre makter att man inte bokat på en nätresebyrå  :pra

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Batra. Inte alls.

Vilken jävla fjolla och dubbelmoralist angående skolan som hon själv varit med att skapa.

Jaja Martin, gör som vanligt och ta bort sanningen.

Kram.

Jo, hon är ganska korkad. Det är nog t.o.m. värre ställt med henne än med han som flög över Sverige och tyckte att det fanns gott om plats.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

... gastronomisk dekadens på Punk Royale! Har försökt få bord i ett halvår så nu har jag höga förväntningar...!  :laugh:

Berätta sen hur det var, ser ascoolt ut!

Obeskrivligt, måste upplevas...! Men en av de bästa matupplevelserna jag varit med om, tyvärr lite stressig atmosfär, men det är ju tydligen deras koncept.  :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag gläds åt det men det roar mig att det knappt finns något att glädjas eller att irritera sig på sen censur infördes.

Annars hade jag tänkt skriva att jag gladdes åt gårdagens debatt i tv och vem folket tycker vann debatten.

Men eftersom vi har censur här så låter jag bli att glädja mig ............ här. ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag gläds åt det men det roar mig att det knappt finns något att glädjas eller att irritera sig på sen censur infördes.

Annars hade jag tänkt skriva att jag gladdes åt gårdagens debatt i tv och vem folket tycker vann debatten.

Men eftersom vi har censur här så låter jag bli att glädja mig ............ här. ;)

:bash::laugh1:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag gläds åt det men det roar mig att det knappt finns något att glädjas eller att irritera sig på sen censur infördes.

Annars hade jag tänkt skriva att jag gladdes åt gårdagens debatt i tv och vem folket tycker vann debatten.

Men eftersom vi har censur här så låter jag bli att glädja mig ............ här. ;)

...ca. 65 % av tittarna tyckte fel tycker jag är ganska glädjande. Många som har otur när De tänker.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I vanliga fall så brukar jag glädjas av att ha börjat plocka i ordning inför resan.

Den här gången är jag dock ganska kluven.

är det återbesök i fädernelandet som är på gång ?  just nu har vi +27 så du märker ingen större skillnad

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I vanliga fall så brukar jag glädjas av att ha börjat plocka i ordning inför resan.

Den här gången är jag dock ganska kluven.

är det återbesök i fädernelandet som är på gång ?  just nu har vi +27 så du märker ingen större skillnad

Mja, +11.4°C så lite skillnad blir det om han drar åt mitt håll.

Men jag är glad, skall gå och ställa undan sparken  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gläds åt en återupptagen kontakt med gamla borttappade vänner. :laugh: Ibland vet man inte riktigt hur det går till när besök och vänskap rinner ut i sanden.  :-[:angel:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att det varit fint väder hela helgen...  :sun

Över 30 grader är ju inte jättevanligt i Göteborg!

Så har det varit här i Norge också, varit helt härligt!  :D

Felet här var idag när det sjönk till 22 grader frös jag :P

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×