Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Mia

"Spanet" = Martin ?

Rekommendera Poster

Jag vet inte vem det är men jag tror att det är :C :C :C :C och han kallar sig :C på thailandforum. Var det något mer ni ville veta ;)

mvh spanet

E d du ?    :o

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Martin eller ngn annan moderator/admin vet nog vem det är, det är ju bara att kolla ip-adressen som Spanet använder och jämföra. Eller så är Spanet bara Spanet.

/b

Martin har redan skrivit att han vet vem det är...  ;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är jag !!!  :o  ::)

Är det så ??? ???

Helene

Nääääääääääää  :cool

Hade väl varit lite väl mysko om så varit fallet, eftersom Mia startade tråden med frågan........ ::)

Skrev fortare än jag tänkte. :cr

Helene

Ja  det är ju något vi får lära oss leva med he,he :id :rolling on the floor: :rolling on the floor: :rolling on the floor:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Martin eller ngn annan moderator/admin vet nog vem det är, det är ju bara att kolla ip-adressen som Spanet använder och jämföra. Eller så är Spanet bara Spanet.

/b

Martin har redan skrivit att han vet vem det är...  ;)

Ja och om jag inte missminner mig, så är spanet inte medlem utan gäst!!!!! :th :th

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var ett tag sedan det kom ett "livstecken" från Spanet, eller ? Har han/hon skrämts bort ? :swoon:

Tror jag inte, jag har för mig att jag såg honom på ett annat forum för nån dag sen. Kommer inte ihåg vilket, tyvärr! Han/hon Skriver på lite olika forum.....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var ett tag sedan det kom ett "livstecken" från Spanet, eller ? Har han/hon skrämts bort ? :swoon:

Tror jag inte, jag har för mig att jag såg honom på ett annat forum för nån dag sen. Kommer inte ihåg vilket, tyvärr! Han/hon Skriver på lite olika forum.....

Under samma nick, Spanet ?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var ett tag sedan det kom ett "livstecken" från Spanet, eller ? Har han/hon skrämts bort ? :swoon:

Tror jag inte, jag har för mig att jag såg honom på ett annat forum för nån dag sen. Kommer inte ihåg vilket, tyvärr! Han/hon Skriver på lite olika forum.....

Under samma nick, Spanet ?

JAPP

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

nej för Martin heter inte Martin.

:o

Vad heter Martin då?

Jag vill minnas att han heter Johan, men alltid gått omkring med en dröm att få heta Martin...

Hasse

Hasse

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×