Malee

Hörs från Thailand

31 inlägg i detta ämne

Malee - Nu får du skynda dig till pedikyren, manikyren, bastun och den allmäna välvården som du gått och längtat efter..... ;D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inga möss i A/Cn hoppas jag. :)

Ääääh hum... inte i AC:n men på taket igen!  >:( Sen verkar vi ha råttor i telefonledningarna, vill ha mitt bredband nyss!

Malee - Nu får du skynda dig till pedikyren, manikyren, bastun och den allmäna välvården som du gått och längtat efter..... ;D

Ska... snart...

Va !!!??? Har ni inte pratat på hela sommaren ???  ;D

Näää - varför skulle vi det  :o åsså är jag som Guava så vänligt påpekade - inte folk  ;)

Seså, börja hyra ut rummen oxså så att ni får in lite mer $$:ars :D

Yes yes, hit med kosingen nu! Fast jag tror det är bättre att börja hyra ut när man är färdig, istället för halvfärdig  ::)

Och nu kommer det en väderrapport, på fel ställe. Men trådar är till för att spåra ur! Det har varit jättevarmt i dag och strålande sol från en klarblå himmel hela dagen. Super-fantastiskt skönt, inga isvindar här inte!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Då fortsätter urspårningen... Strålande sol från klarblå himmel dock bara 7-8 plusgrader men men...Så här fint hade vi inte på hela sommaren.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad najs !!! Då börjar det bli fint väder nu då...

Då kanske man ska boka in 9 november ändå...

Har ingen lust att vara hemma då jag fyller jämt så jag rymmer nog istället... ;D

Då kan man ju ta någon/några dagar på Malee kanske...  ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu