JonnyBoy

Koh Chang?

7 inlägg i detta ämne

Hej Gott folk....

Jag skall åka ner om 2 veckor med min dotter för att fira min 50-årsdag. Jag har hittat dessa grymma bungalowsen  på flera sidor på nätet som säger att dom ligger på Koh Chang men inte någon info alls vad resort/hotellet heter... För vi skulle VÄLDIGT gärna vilja bo i en av dom..... Om det nu ens ligger på Koh Chang dvs..... 

Så är det någon vänlig själ som vet så vore jag tacksam för all info jag kan få.....

Mvh///Johan 

Koh-Chang2-696x435.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

En jättegod gissning nu men

Påminner det inte lite om Tantawan resort

Var noga med att skriva koh Chang efter i Google. Finns fler.

Tyckte det var likt på vissa bilder

Redigerad av blue_saint

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bilden verkar nog vara skapad digitalt för att använda i någon sorts prospektering för någon resort. Rimligtvis borde en bildsökning på Google ge en träff till rätt hotell. Högerklicka på bilden och välj "Sök på Google efter bild", funkar med webläsaren Chrome. 

Men Tantawan är nog den som är mest lik. 

http://tantawan-resort.com/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej o Tack för era svar.....

Tyvärr så verkar det vara på Tahiti..... Har hitta flest träffar på Tahiti... Men även ett företag som säljer Tiki huts i Florida använder bilden. samt sidor som påstår att det är Hawaii,Vietnam,Maldiverna och flertalet ställen i Thailand...  bland annat då Koh Chang, så jag har släppt det och skall nog hitta ett vackert ställe ändå.....

Och Även om Tantawan är väldigt fint o likvärdigt så är det  lite för mycket för min smak med 3800 baht per natt....

Tack/// 

tantawan.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu