Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Korio

Aterkommen

Rekommendera Poster

Hej, hej.

Hemsk mycket hej.

Tar och aterkommer till forumet efter nagra ars uppehall (aven om man smyglast i kulisserna). Tyckte det blivit ett tillhall for diverse smarassars hatpropaganda, sa tappade sugen...

...men har noterat att administratoren verkar agerat ansvarsfullt och styrt upp sa forumet inte blivit ett trask for, for forumet irellevanta asiktsyttringar, sa vi ger det en ny chans; varfor lata en handfull losers forstora helheten?

I ovrigt, djupt Thailandintresserad, "internationell livsstil", med starka band till och intressen i landet och kulturen. Och vadret. Och stranderna. Och havet + allt annat. Inte minst cocosnotterna. Och helt galen i traditionella, Thailandska teakhus.

Man eller kvinna later jag vara osagt for nu, sa far vi se vad folk gissar...

 

 

Redigerad av Korio

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
17 hours ago, Korio said:

Hej, hej.

Hemsk mycket hej.

Tar och aterkommer till forumet efter nagra ars uppehall (aven om man smyglast i kulisserna). Tyckte det blivit ett tillhall for diverse smarassars hatpropaganda, sa tappade sugen...

...men har noterat att administratoren verkar agerat ansvarsfullt och styrt upp sa forumet inte blivit ett trask for, for forumet irellevanta asiktsyttringar, sa vi ger det en ny chans; varfor lata en handfull losers forstora helheten?

I ovrigt, djupt Thailandintresserad, "internationell livsstil", med starka band till och intressen i landet och kulturen. Och vadret. Och stranderna. Och havet + allt annat. Inte minst cocosnotterna. Och helt galen i traditionella, Thailandska teakhus.

Man eller kvinna later jag vara osagt for nu, sa far vi se vad folk gissar...

 

 

Martin har inte gjort något åt rasist svinen, det har gjort dom flesta andra har dratt, rasisterna har också stuckit då dom inte längre har någon publik. Skulle forumet mot all förmodan komma tillbaka så börjar garanterat rasisterna skrika ut sitt hat och sin skräck här igen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
On 23/12/2017 at 5:28 PM, Phatthalung said:

Det jag gissar på är att du nog ska krypa tillbaka under stenen du kom ifrån

Ha ha ha – knappast pa ditt kommando, gullet…allvarligt, du maste ju ha forlorat precis hela tiden. I hela ditt liv! Varenda gang! Schabblat bort varenda mojlighet, ever, for att bli en san fjant som du verkar vara. Tror inte du nagonsin vunnit nagonting, och antagligen blivit lamnad for nagon battre forlange sedan (vilket inte nodvandigtvis behover vara ett snapp spikrakt upp), och om du har barn sa maste de ju skammas granslost over att ha en san loser som farsa….dina slaktingar maste driva med dig bakom din rygg… En riktig, riktig forlorare racker ju inte. Tidernas, snarare!!!

Verkar som jag haft fel om Admin (Martin verkar du heta). Kommer i hag Patte-forloraren sedan forut och kan inte fatta att du inte blockerat henne och hennes loser-polare sedan lange. Du hade ett fenomenalt Thailandforum som var sa otroligt aktivt och med sa manga intresserade postare. Och sa later du en liten skara fjollor sabba allt for dig? Nar du latt kunde ha blockat dem? Och nu ar det tamig f-n sten dott har! Inte en kaft – bara Patteslampan och hans  flickvanner kvar! Helt ofattbart!!! Jag fattar inte? (– savida du inte innerst inne eventuellt haller med dem i deras asikter och latit dem hallas av den anledningen?)

Sorgligt hanterat. orutinerat och sanslost oprofessionellt att inte halla efter trollen! Regel nummer ETT, EINTZ, UNO  I att driva ett folrum!

Eller kanske jag har fel?

Detta forum kan komma tillbaka, men den forsta atgarden du MASTE gora ar att sparra ip:na for dessa hjon som har saboterat forumet. Har INGET med omdesignen att gora, utan speglar endast vad den stora majoriteten tycker om as som dem. Jag menar, jag skulle ju aldrig vilja hanga med sanna slynor – speciallt inte nar man vill prate om saker man gillar och ar intresserad av - varfor skulle nagon?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
On 23/12/2017 at 7:31 PM, AndersG said:

Martin har inte gjort något åt rasist svinen, det har gjort dom flesta andra har dratt, rasisterna har också stuckit då dom inte längre har någon publik. Skulle forumet mot all förmodan komma tillbaka så börjar garanterat rasisterna skrika ut sitt hat och sin skräck här igen.

Ja, verkar som jag hade riktigt fel har. Nar det ar sa tomt har kan man ju undra varfor vuxenbebisarna hanger sig kvar har och "vaktar" forumet - kanske ar det de enda "vannerna" de har, sa kan de sitta och gnida sig virtuellt med varandra...patetiskt!

Blir val inte gammal har, sa far passa pa att tacka for bra info, tips och inspiration som jag fatt av dig genom aren, aven om vi aldrig har pratat direkt forut.

Redigerad av Korio

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
1 timme sedan, blue_saint säger:

Men va fan.

Nu kanske jag är trög men vore det inte kul om gammla rävar kom tillbaka ock livade upp forumet?.

Så länge de håller sig inom ramarna för forumet?.

Håller med. Det var riktigt bra drag på forumet för något år sedan. Saknar alla dessa gamla medlemmar som ej är aktiva längre

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×