Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
olsson

Gått i graven?

Rekommendera Poster

På ‎2017‎-‎12‎-‎29 på 12:42, Mats75 säger:

Synd att det där jävra spammandet med reklam för pass, id, körkort o sånt läggs in då och då. Och att det inte tas bort av admin fort som bara den.

Ja, om det skulle finnas någon som anmäler det, vilket tar 5 sekunder, så tas det bort. När man ligger sjuk i sängen, så är det inte så att man går in på forumet hela tiden ....

Problemet är att folk gärna vill ha det spamfritt, men ingen tar de 5 sekunder att anmäla spammet ... gjorde du? :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nej, det är sant. Borde jag ju ha gjort :). Ska tänka på det nästa gång. Jag trodde väl i sanningens namn att du tittade in här dagligen, men det är ju inte så lätt om man är sjuk. Hoppas du kryar på dig!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
På 2018-01-02 på 16:08, Martin säger:

Ja, om det skulle finnas någon som anmäler det, vilket tar 5 sekunder, så tas det bort. När man ligger sjuk i sängen, så är det inte så att man går in på forumet hela tiden ....

Problemet är att folk gärna vill ha det spamfritt, men ingen tar de 5 sekunder att anmäla spammet ... gjorde du? :)

Gick väldigt fort sist jag anmälde för spam.

 

Bra jobbat.

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
På ‎2018‎-‎01‎-‎02 på 18:19, Mats75 säger:

Nej, det är sant. Borde jag ju ha gjort :). Ska tänka på det nästa gång. Jag trodde väl i sanningens namn att du tittade in här dagligen, men det är ju inte så lätt om man är sjuk. Hoppas du kryar på dig!

Tack.

Jo, tittar in dagligen under vardagar, sitter och surfar på jobbet :)

På helgerna kan det gå 24 timmar eller mer, då man sover, slappar eller gör något där man inte är nära dator/mobil.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
På ‎2017‎-‎05‎-‎06 på 19:08, tom_yam säger:

Får i mitt första inlägg här på månader hålla med. Tyvärr.

Under flera år så loggade jag in här stup i kvarten. Man "lärde känna folk" här och blev familjär. Nyss kom jag på att jag inte hade loggat in här på månader ........ Tråkigt på sitt sätt att det blivit så.

Det finns nog många anledningar till det. En orsak som jag tror bidrar är det nya forumet som enligt mig inte ger samma känsla som det förra.

Kul hursom att se några välkända namn i denna tråd.

Hej soppan, länge sedan, ja , är inte här så ofta längre, men nu är det under 50 dgr till nästa resa

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
10 timmar sedan, Phatthalung säger:

Titt tur. Vill du ha fart på forumet, så kör igång

Verkar lite marigt.

Fast det är ju en och annan medlem som skriver ibland.

Lina och Pelle har ju faktiskt gästspelat har jag sett.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Soppan! Har du hämtat dig från chocken att DIf råkade ta guld? Skämt å sido.

Skulle vara kul om gamla medlemmar börja skriva igen. 
Det var ju värsta draget för några år sedan.

Jag lyckades t.o.m med konststycket att bli avstängd en månad. Vet inte riktigt hur Martin tänkte där. Det var nog bara ett litet missförstånd!

Ha det bra allihopa

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
6 timmar sedan, Phatthalung säger:

Soppan! Har du hämtat dig från chocken att DIf råkade ta guld? Skämt å sido.

Skulle vara kul om gamla medlemmar börja skriva igen. 
Det var ju värsta draget för några år sedan.

Jag lyckades t.o.m med konststycket att bli avstängd en månad. Vet inte riktigt hur Martin tänkte där. Det var nog bara ett litet missförstånd!

Ha det bra allihopa

Bara ren och skär glädje med GULDET ;)

Ja visst var det drag här och trevligt. Man "lärde ju känna" rätt många. Och ett antal träffade jag irl. Saknar en del nu. Fast det forumet var nog mer lättarbetat. Skulle det vara lika många trådar som då hade det nog varit svårare att följa med. Trots SÖKFUNKTION ;)

Lyckades också med bedriften att bli bannad. Handlade förmodligen om förbjudna sanningar hehe.

Ogillar fö stavningsprogram som ändrar från Lian som det skulle stå i förra inlägget till Lina.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×