Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
ostarra

Förlovning

Rekommendera Poster

Hej allihopa.

jag har verkligen gått och dragit i detta med förlovning och ringar, varken jag eller min sambo är urtypen av förlovning och giftermåls galningar:8_laughing:, men vi har pratat om förlovning eller "samhörighetsRing" som jag löjligt nog kanske bara vill kalla det :11_blush:, men i alla fall... ringarna är beställda och allt blir en hemlis :17_heart_eyes:

Nu till frågan, är det löjligt att "slänga" :4_joy: fram ringen uppe i luften på nån viss höjd?            Istället på stranden i Thailand? Känns som ett lite mer udda ställe och vi har nått speciellt att fira när vi väl är på plats i underbara Thailand :17_heart_eyes: 

 

Snälla hur hade ni gjort :4_joy: 

/Anneli

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
9 timmar sedan, ostarra säger:

Hej allihopa.

jag har verkligen gått och dragit i detta med förlovning och ringar, varken jag eller min sambo är urtypen av förlovning och giftermåls galningar:8_laughing:, men vi har pratat om förlovning eller "samhörighetsRing" som jag löjligt nog kanske bara vill kalla det :11_blush:, men i alla fall... ringarna är beställda och allt blir en hemlis :17_heart_eyes:

Nu till frågan, är det löjligt att "slänga" :4_joy: fram ringen uppe i luften på nån viss höjd?            Istället på stranden i Thailand? Känns som ett lite mer udda ställe och vi har nått speciellt att fira när vi väl är på plats i underbara Thailand :17_heart_eyes: 

 

Snälla hur hade ni gjort :4_joy: 

/Anneli

Själv hade jag nog valt stranden i solnedgången typ men om du inte vill ha det traditionella och nåt mer udda så ska du väl kanske inte göra så. Varför inte uppe i luften, det är inte löjligt alls. Eller i ett vattenfall eller när ni kommit fram och den härliga känslan av att äntligen vara på plats infinner sig. Gå på din känsla av vad som vore mest minnesvärt för er :) Lycka till!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
På 2016-12-23 på 17:19, matz säger:

Så varför inte fixa en luftballong om du verkligen ta det till höga höjder.

 

/matz 

Det är en möjlighet men vi ska ju flyga till Thailand, och är nog enda höjden jag vågar mig på :4_joy:

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
7 timmar sedan, ostarra säger:

Det är en möjlighet men vi ska ju flyga till Thailand, och är nog enda höjden jag vågar mig på :4_joy:

 

Finns ballonger som går lika högt som flygplan om inte höjden på vanliga ballonger räcker :P

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×