Renee

Qatar

12 inlägg i detta ämne

Håller med. Qatar är mycket bra. Jag har flugit långt (6-14 timmars flygningar) med halvdussin bolag (Lufthansa, Thai, ANA, Turkish, American, Qatar, SAS) de senaste månaderna. Qatar överlägset nummer 1 av de bolagen enligt mig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att emiratet är snäppet bättre än quatar. Men bägge är bra. Åker Thai denna gång. Har åkt Thai i jobbet några gånger men detta blir första gången privat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

tycker också att Qatar var bättre än Emirates... Inget direkt att peka på ( då dom verkligen var lika gällande mat och komfort) men skönare attityd på Qatar;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag ska flyga med Qatar nu på måndag, mellanlandning i Doha. Jag undrar om man köper taxfree sprit, får man ta med den vid mellanlandningen eller konfiskerar man den????

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
41 minuter sedan, hallon45 säger:

Jag ska flyga med Qatar nu på måndag, mellanlandning i Doha. Jag undrar om man köper taxfree sprit, får man ta med den vid mellanlandningen eller konfiskerar man den????

http://support.qatarairways.com/hc/en-us/articles/206466708-I-have-purchased-beverages-from-the-duty-free-can-I-transit-in-Doha-without-this-being-confiscated-

hallon45h c gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Lite off topic men rätt flygbolag....

Det här med miles. Jag har försökt att lista ut hur mycket miles man minst måste ha för att kunna delbetala en kommande resa. Jag har drygt 26.000 miles. Jag vill åka ARN-BKK tor. Någon som vet?

Tack på förhand. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
På ‎2017‎-‎03‎-‎24 på 16:36, Brandywine säger:

Lite off topic men rätt flygbolag....

Det här med miles. Jag har försökt att lista ut hur mycket miles man minst måste ha för att kunna delbetala en kommande resa. Jag har drygt 26.000 miles. Jag vill åka ARN-BKK tor. Någon som vet?

Tack på förhand. 

http://www.qatarairways.com/PrivilegeClub/MileageCalculator.page

Enkel ARN-BKK 37.500 Qmiles i Economy

Brandywineh c gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu