Miranda78

Priority pass med barn

7 inlägg i detta ämne

Funderar på att skaffa ett priority pass inför nästa resa, jag å sambon får ju vars ett men hur e det med barnen? Vad jag kan utläsa kostar det för dom att gå in med oss? Stämmer det? Dom är 5 och 10år

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Visste inte ens att det är något man skaffar. När vi har rest med junior har de vinkat fram oss till priority direkt. Både i Doha och Bangkok, men knappast på Arlanda...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu menar nog TS kortet Priorty Pass som ger tillgång till tusentals lounger över hela världen.

https://www.prioritypass.com/

Kollar reglerna Miranda för ditt kort. Du kan ta med gäst men det kostar för dem oftast. Om du har "finare" kortet så går du in gratis, men med det billigare kortet får du ju betala också.

Jag har brukat ta med gäst utan att betala, även om det står att det kostar. Det beror nog på den som sitter i recpetioen.

Jag gillar kortet skarpt. Men det är ju väldigt stor skilland på olika lounger så var beredd på det. Alla är inte superbra. Men sen finns riktigt ruskigt bra lounger.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Precis som dtbkk skriver så tänker jag på kortet priority pass :) Eurocard platinum har vi :) Får kolla upp! Loungerna som vi kommer att besöka i så fall är Kastrup, Doha och Bangkok

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Miranda. Bara kolla vad som gäller för just ditt erbjudande, dvs får du gå gratis i loungerna eller betala en liten avgift. Får du gå gratis, så kolla vad det kostar för barn. Kolla även på PP's sida för just loungerna vad som erbjuds.

I Bangkok som jag använt en hel del så finns det 4-5 i utrikeshallen. En är riktigt bra, de andra är ok men inte mer. Dock gnäller de ibland att man bara får stanna 2 timmar per tillfälle. Men det är bara byta lounge i så fall

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Priority pass som ingår med Eurocard platinum ger fritt inträde. Medföljande gäst betalar 30 dollar. Hur det är med medföljande barn vet jag inte.

Har varit på dom i BKK ok dom var väl ok. Kastrup och Doha vet jag inte. Den i Dubai jag besökte var i alla fall väldigt prisvärd.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har nu kollat upp hur det ligger till. Dessvärre kostar barn lika mycket som en medföljande gäst :-\

Men vi tar en chansning iallafall, som du skrev dtbbk så finns det kanske en chans att dom släpper in kidsen iallafall, håller tummarna för det! Lite surt om barnen får sitta utanför medans mamma å pappa sitter i loungen å dricker drinkar :cool;):D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu