Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Cattis1977

Slutsålt Koh Lanta feb

Rekommendera Poster

Sitter o letar boende på Lanta via Booking, Hotels mfl men mkt står redan som slutsålt. Är det så uppbokat i feb redan? Hur går ni till väga? Vilken sajt bokar ni helst via? Kontakta hotellet direkt -kan det löna sig?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Yaaay, dök upp en lucka på hotellet jag gärna ville bo på. Förvisso bara i 6 nätter men då får jag sätta mig o leta efter ett tredje boende på totalt 17 nätter. Bara kul att uppleva olika hotell o beacher.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har följt med på 2-3 hotell i Ao Nang sedan januari i år, med tanke på att åka i mars 2017, ser att redan nu blir det svårt att få tag i rum där vi önskar bo. Är mycket som är uppbookat, eller så har dom väldigt mycket rum som släpps rätt innan :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Normalt har agenterna endast tillgång till en begränsad mängd rum.

Betydligt smidigare att maila boendet direkt, då kan du dessutom exakt boka det rum du vill ha tillgång till.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skulle bli väldigt förvånad om hela öns boende var fullbokade. Det brukar vara ganska fullbokat över julhelgen, men det är enda dagarna på året när det kan vara riktigt svårt att hitta boende. www.lanta.se med länk från denna sida är utmärkt att kolla på boende även om det är långt från alla som finns med.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Simma lugnt,reser oftast den perioden.

Finns alltid mkt att välja på i februari om du nu inte är

ute efter nåt väldigt speciellt.

Bokar sällan så mkt i förväg varken på Lanta,Lipe,Ao nang mm den perioden.

Undantaget småöarna som tex Bulone mm.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag var på Koh Lanta i julas, dock inte så länge, då ön är tråkig. Reagerade på att det tycktes vara väldigt lite turister, även under högsäsong. Det ploppar upp nya hotell hela tiden, så det kommer aldrig vara fullt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi bokar direkt med hotellet på Lanta, men om man vet med sig var man vill bo och det är de mer populära resorterna så går platserna snabbt.

Har man aldrig varit på Lanta så Ja det finns boenden men till större familjer/sällskap så kan det vara svårt att få plats på ett och samma ställe hela ens vistelse.

Har en kompis som bokade för 2 månader sedan och då var det svårt för dom på 5 personer att få ett och samma rum och dessutom alla nätter på ett och samma ställe.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×