Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Solis

Bra hotell för transfer till flygplats Phuket

Rekommendera Poster

Hej

Undrar om någon har tips på bra hotell i Phuket som är nära shopping en eftermiddag och kväll. Vi åker hem morgonen efter, flyget går 10,55. När bör man åka för att vara i god tid på flygplatsen?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kanske ett hotell i Phuket stad? Då har ni Central festival köpcenter alldeles utanför stan eller Robinson i stan. Sök hotell på Agoda i Phuket town. Räkna med en timme till flygplatsen på morgonen i rusningstrafiken. Åk från stan 07:30-08:00.

OnOn är ju lite kult att bo på.

http://m.thememoryhotel.com

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

ja prova on-on hotell  ligger bra till i gamla stan och hotellet gick igenom en välbehövlig helrenovering för några år sen ,från det billigaste i stan till lyxhotell, tips kolla in frukt och grönsaksmarknaden i närheten den kör igång på kvällen och de flesta packar ihop när solen går upp

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Då hade jag valt något hotell i Nai Yang som ligger 5 min bilresa från flygplatsen.

Hur mycket shopping där finns nu vet jag inte, det är ett litet ställe, men nära är det.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Då hade jag valt något hotell i Nai Yang som ligger 5 min bilresa från flygplatsen.

Hur mycket shopping där finns nu vet jag inte, det är ett litet ställe, men nära är det.

Nån direkt shopping finns inte...

Hasse

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Då hade jag valt något hotell i Nai Yang som ligger 5 min bilresa från flygplatsen.

Hur mycket shopping där finns nu vet jag inte, det är ett litet ställe, men nära är det.

Nån direkt shopping finns inte...

Hasse

Exakt! Endast ett ställe att övernatta på och ta ett dopp på den fina stranden. Shoppa ska man göra i god tid innan hemsresan. Inte i Nai Yang. ;) Om man vill chilla en tid så är Nai Yang perfekt! För avkoppling och bad. För shopping....ta någon dag på nån större turistort. Eller i Phuket town,

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×