Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Falang

Hotell nära Bangkok flygplats - Bara för övernattning

Rekommendera Poster

Hej.

Det blir så att vi får ta oss till Bangkok kvällen innan flygets avgång kommande morgon. Är det någon som har något bra och prisvärt hotell för endast en natts sömn. Och kanske en bit mat och en sista Chang.

Tack på förhand!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Silver gold garden kan vara nåt (osäker på namnet, men jag tror det är rätt), inte jättebilligt men omgivningen med en liten marknad och sånt gör ju att man kan dra dit lite tidigare. Inget internet ingick när jag var där men... det gick att lösa.

Se till att hotellet har transfer, du vill inte missa flyget hem - vilket ett par höll på att göra pga att taxin inte hittade hotellet på morgonen.

Conveniant resort är beboeligt, men inte mycket mer. ACn fimpar jag direkt för den har inte fungerat med termostaten sista två gångerna så det blir svinkallt. Men jag vet inte om jag kan reka det hotellet ens... tog det för att det inte fanns nåt annat.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan rekommendera Suvarnabhumi Suite. Bra frukost, fräscha rum och bra restaurang. Det finns även restaurang och nattliv utanför om man är intresserad av det.

Lämpligt avstånd till flygplatsen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi brukar bo på Novotel vid flygplatsen, gratis transfer och trevlig pool och spa avdelning om man vill koppla av. Frukosten serveras från 6 om jag inte minns fel!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Frukosten hur tidigt serveras den? Vårat flyg går runt 8-9, vill gärna ha frukost ordentligt innan😄 På suvarnabuhmi suite tänkte jag:)

När vi bodde där började de servera frukost kl 06. Vi kastade i oss den och åkte till flygplatsen 6,30

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
6 minuter sedan, HannaW säger:

Hejsan,

Bott på Thong Ta Resort flera ggr på väg hem, helt ok nära suvvan. Förövrigt riktigt billigt :)

 

//Hanna

Tack för info. Hur ligger stället till? Finns det något vettigt att göra i grannskapet på kvällen eller är man hänvisad till hotellet?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
På ‎2016‎-‎09‎-‎29 på 12:40, Mimo säger:

Vi brukar bo på Novotel vid flygplatsen, gratis transfer och trevlig pool och spa avdelning om man vill koppla av. Frukosten serveras från 6 om jag inte minns fel!

 

På ‎2016‎-‎09‎-‎29 på 12:40, Mimo säger:

Vi brukar bo på Novotel vid flygplatsen, gratis transfer och trevlig pool och spa avdelning om man vill koppla av. Frukosten serveras från 6 om jag inte minns fel!

Redan från kl 3 när vi var där i februari-17 :)

Fantastiskt hotell, var perfekt att släppa av gubbarna vid poolen och själva ta skytrain in till city för sista shopping

Vi hade så stor säng så jag nådde inte till min man från min del av sängen när jag sträckte armen rak :)

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×