Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
kengren

Orm eller någon form av manet

Rekommendera Poster

Ikväll så badade jag och min hustru i vattnet i Thailand. Efter ett tag såg min hustru något som kom simmande i vattnet cirka 30 cm långt, den simmade som en orm. Den hade något på huvudet som var "självlysande" det såg ut som någon form av manet. Jag är gammal sportdykare men har aldrig sett något liknande

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

"Bara" ett av militärjuntans spionknep, numera väldigt viktigt att badande bär rätt klädsel :cr

Dessutom kontrolleras stränderna numera dagligen av drönare - har du inte sett dem ???

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ikväll så badade jag och min hustru i vattnet i Thailand. Efter ett tag såg min hustru något som kom simmande i vattnet cirka 30 cm långt, den simmade som en orm. Den hade något på huvudet som var "självlysande" det såg ut som någon form av manet. Jag är gammal sportdykare men har aldrig sett något liknande

Finns mycket konstiga och fina djur som lever på våra beacher i Thailand. Alla känner väl till yellow Box fish. Väldigt ovanlig men väldigt giftig!  Sen finns det rätt så rikligt med vattenormar. En vanlig orm är bandet snake. Den har svarta och vita band och är supergiftig. Som tur är sitter gifttänderna långt in i gapet som är väldigt litet. Ofarlig om den inte kommer åt en örsnibb, eller lillfinger

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

"Bara" ett av militärjuntans spionknep, numera väldigt viktigt att badande bär rätt klädsel :cr

Dessutom kontrolleras stränderna numera dagligen av drönare - har du inte sett dem ???

Drönare....verkligen? ? ::)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×