Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
olofb

Hotell Aonang beach. Sneglar mot Krabi nu...

Rekommendera Poster

pk mansion på deras top view hotel  lugnt nära stranden ca 1400 natten i jan men utan frulle går att pruta på plats om du slår till på en vecka eller så

väldigt bra pris okt nov jag fick 500 natten när jag slog till på 10 nätter

men förra året när jag var där i dec blev det ett fläktrum på botten våningen i receptionen för 600 natten försöker hålla mig under 600 natten när man inte hittat nån thaidam som vill betala halva hyran

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

pk mansion på deras top view hotel  lugnt nära stranden ca 1400 natten i jan men utan frulle går att pruta på plats om du slår till på en vecka eller så

väldigt bra pris okt nov jag fick 500 natten när jag slog till på 10 nätter

men förra året när jag var där i dec blev det ett fläktrum på botten våningen i receptionen för 600 natten försöker hålla mig under 600 natten när man inte hittat nån thaidam som vill betala halva hyran

Tack  :) ska titta närmarepå detta!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi har dom sista två gångerna bott på Haleeva Sunshine, ligger ca 1km från stranden, men vi har tyckt det var en skön promenad om morgonen och kvällen bara. lugnt är det där med :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kollade på Somkiet.. verkade fullbelagt från våra datum i Februari. Tar gärna emot fler tips!  :) Tack!

Kolla direkt med hotellet om ni vill bo på Somkiet! Alla rum släpps inte till bokningssiterna! Gäller generellt!

Bra halvbudget med pool, upp runt "andra kurvan" är Sunset!

http://www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g1507054-d577088-Reviews-Ao_Nang_Sunset_Hotel-Ao_Nang_Krabi_Town_Krabi_Province.html

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×