Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
MagnusJ

Ny på forumet

Rekommendera Poster

Hej

Jag är 41 år från Malmö som började åka till Thailand första gången 93 sen 95. Då var det för att åka till fullmoon party, barflickor osv

Därefter blev det långt uppehåll efter jag träffade min dotters mor och fick barn osv vilket gjorde att det blev Turkiet, Spanien, Grekland och övriga Europa.

Men sen från en blixt från klar himmel som singel åkte jag med en vän som gifte sig i Thailand 2011 och åkte även i vintras dec i 3 veckor till bkk, phangan och samui. Åker med dottern som är 11 till Thailand i vinter.

Har thai flickvän som jag träffade första gången 2011 men det rann ut i sanden då jag träffade n tjej när jag kom hem till Sverige men av en slump tog jag och thai tjejen kontakt igen förr 1 år sen. Jag åkte ner till henne i vintras och vi blev förälskade. Nu väntar vi på svar på visum så hon kan komma hit i Maj. Och nej det är ingen och har aldrig varit en barflicka, jobbar på dtac i bkk.

Nåväl detta var lite om mig.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Välkommen som medlem!

Men varför skriva att hon inte är barflicka? Att hon jobbar på dtac är ju inget bevis på att hon inte skulle vara det då många extraknäcker så det känns ju bara dumt.

Men iaf... Hoppas ni får det kul i Sverige =)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det spelar absolut ingen roll vad man gjort eller varit med om INNAN man träffades, det är hurudana man är mot varandra och andra efter man blivit ihop.

Finns moralkärringar lite överallt och allra minst där man minst anar.

Betänk vilket stort steg kvinnan tar när hon beger sig till ett helt främmande land och med en helt annorlunda kultur, hon kan behöva ALLT stöd hon kan få + lite till.

Till sist, LYCKA TILL.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag är 41 år från Malmö som började åka till Thailand första gången 93 sen 95. Då var det för att åka till fullmoon party, barflickor osv

Därefter blev det långt uppehåll efter jag träffade min dotters mor och fick barn osv vilket gjorde att det blev Turkiet, Spanien, Grekland och övriga Europa.

Men sen från en blixt från klar himmel som singel åkte jag med en vän som gifte sig i Thailand 2011 och åkte även i vintras dec i 3 veckor till bkk, phangan och samui. Åker med dottern som är 11 till Thailand i vinter.

Har thai flickvän som jag träffade första gången 2011 men det rann ut i sanden då jag träffade n tjej när jag kom hem till Sverige men av en slump tog jag och thai tjejen kontakt igen förr 1 år sen. Jag åkte ner till henne i vintras och vi blev förälskade. Nu väntar vi på svar på visum så hon kan komma hit i Maj. Och nej det är ingen och har aldrig varit en barflicka, jobbar på dtac i bkk.

Nåväl detta var lite om mig.

Kör hårt! Bara man träffar rätt thaidam, ( vilket inte är självklart ) så har man en trogen vän för livet. Det är min erfarenhet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×