Sarakh

Danmark

7 inlägg i detta ämne

Kan jag som svensk söka visum till thailand i Danmark? Måste hela familjen med eller kan jag göra det själv? Kan någon annan hämta eller kan man fö det hemskickat? Någon som sökt i Danmark och kan berätta?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan jag som svensk söka visum till thailand i Danmark? Måste hela familjen med eller kan jag göra det själv? Kan någon annan hämta eller kan man fö det hemskickat? Någon som sökt i Danmark och kan berätta?

Ja de går att söka i Thailand.. Jag antar att du kan lämna in hela familjens pass...

Vet dock inte om man kan få det hemskickat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det framgår säkert på ambassadens hemsida, men de brukar ha en "straffavgift" om man söker visum på en annan ambassad än i sitt hemland. Fast dem är nog inte högre än kostnaden för att åka till Göteborg eller Stockholm.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det framgår säkert på ambassadens hemsida, men de brukar ha en "straffavgift" om man söker visum på en annan ambassad än i sitt hemland. Fast dem är nog inte högre än kostnaden för att åka till Göteborg eller Stockholm.

Vad är det för straffavgift? Har jag aldrig råkat ut för när jag sökt i Malaysia iaf.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jo jag vet att det finns företag som gör det men visste inte om det var ok för privatpersoner, kompisar, att hämta ut. Vill gärna slippa de 4000 kr det kostar via företag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu