Linda m Fam

Boka sittplatser på Thai air!

30 inlägg i detta ämne

Själv har jag lite svårt att förstå varför det är så viktigt att få välja plats utom möjligen för att slippa stolar som inte går att fälla så mycket och för att undvika att sitta vid toalettkön.

Just det är en en mkt bra anledning för att kunna välja själv. Samt att man kan välja fönsterplats, att sitta framför eller bakom vingen så att man ser ut, att slippa få sitta i mitten av planet osv

Sånt där fjolleri betyder inget för mig. Åker jag Thais turistklass, bryr jag mig inte var jag ska sitta. Jag har ett par bra böcker med mig, och dricker några glas rött, sen kan folk pyssla med vad de vill.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Själv har jag lite svårt att förstå varför det är så viktigt att få välja plats utom möjligen för att slippa stolar som inte går att fälla så mycket och för att undvika att sitta vid toalettkön.

Just det är en en mkt bra anledning för att kunna välja själv. Samt att man kan välja fönsterplats, att sitta framför eller bakom vingen så att man ser ut, att slippa få sitta i mitten av planet osv

Sånt där fjolleri betyder inget för mig. Åker jag Thais turistklass, bryr jag mig inte var jag ska sitta. Jag har ett par bra böcker med mig, och dricker några glas rött, sen kan folk pyssla med vad de vill.

Jag fick en plats en gång där inte stolen gick att fälla alls då det var en vägg bakom... Inte så speciellt kul om min vill försöka sova..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan jag välja platser oavsett vilken nätbyrå jag väljer eller måste det vara thai?

Jag bokade via supersavertravel och reserverade sittplatser sedan via thaiair hemsida. Jag antar att du kan boka med vem du vill.Du använder sedan ditt bokningsnummer och efternamn på thaiairs hemsida, så loggas du in på din "bokning".

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu