ag

Boka nu eller vänta...

11 inlägg i detta ämne

Hej Har hittat biljetter Arlanda-Bangkok 13dec-9jan för 6048:-st. Skall vi slå till nu eller vänta lite o se om priserna sjunker lite till.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Har hittat biljetter Arlanda-Bangkok 13dec-9jan för 6048:-st. Skall vi slå till nu eller vänta lite o se om priserna sjunker lite till.

Känner du att resan passar så slå till!

Qatar antar jag?

Skulle du hitta en billigare resa framöver så är det sannolikt med ett sämre bolag!

6000:- skulle jag slå till direkt, sedan ger du fan i att kolla priser nåt mer så behöver du inte bekymra dig...  ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Även jag skulle vilja ha råd.

Har hittat flyg från både köpenhamn och Sthlm med Qatar med bra mellanlandning i doha till phuket

Avresa mitten i januari 2016

Pris 7019 kr. Är priset bra eller ska man vänta lite.

Till Bangkok har jag stenkoll men har aldrig flugit reguljärt till phuket.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det va dyrt, vi själva flyger med Qatar över jul och nyår + har den korta väntetiden i Doha för 5500 från Köpenhamn till Bangkok. Å andra sidan bokade vi i Januari direkt med Qatar.

Leta vidare, eventuellt flytta någon dag framåt eller bakåt kan lätt göra tusenlappar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok antar att du menar 5500 svenska?

Till Bangkok hittar jag för strax över 6000 men till phuket hittar jag inget vettigt utan massa mellanlandningar och långa flygtider.

Flyget mellan Bangkok och phuket är inte billigt och  trots vissa åsikter på forumet så att jag planerar att ta med mina välberesta barn på ännu en resa så vill ha Max 1 mellan landning

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu