mippson

Tips - Happy kontantkort (dtac) = gratis Facebook

8 inlägg i detta ämne

Hej alla goa forumvänner!

Vill bara tipsa om Happy kontantkort om ni vill ha ett thainummer under semestern. Då ingår gratis Facebook-data, vilket kan vara praktiskt om man vill chatta/skicka meddelanden till varandra. Min man beställde ett kort hemifrån ca en vecka innan avresa från Holidayphone, men det går ju även att köpa på plats.

Tjingeling, dags att åka hem i morgon - bara 345 dagar kvar till nästa resa...  :cool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är inte alla kort från happy som det ingår fri facebook data?

Det gör det inte på någon av kortet jag brukar köpa iaf... Dock 1 dags fri internet..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag köpte ett datc happykort med förbetalt internet,men fick det inte att fungera.

Är inte så tekniskt kunnig på inställningar och grejer,men det skulle ju kunna vara så  i mitt fall att kanske telefonen är operatörslåst? ???

Men blev bombarderad av sms från happy,på Thai dock..

Där stod det om gratis Facebook och grejer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag köpte ett datc happykort med förbetalt internet,men fick det inte att fungera.

Är inte så tekniskt kunnig på inställningar och grejer,men det skulle ju kunna vara så  i mitt fall att kanske telefonen är operatörslåst? ???

[/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är inte så tekniskt kunnig på inställningar och grejer,men det skulle ju kunna vara så i mitt fall att kanske telefonen är operatörslåst? ???

[/

Jag köpte internet package med Dtac och hon som sålde det fixade alla inställningar. Det fungerar klockrent!

Jisses! Nu har jag problem med dubbelpost och citeringen! Solly, solly!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag köpte True Move kostade 299 bath, la till 200 bath för att kunna ringa, 1 bath per minut för lokalsamtal. Ingen begränsning för surf, gäller 30 dagar.

Funkade i Bangkok, även på Koh Chang, är nu på Ao Nang, ska vidare till Koh Samui, den ön har jag inte kollat än om det funkar, men hittills väldigt nöjd.

Hittills frid och fröjd med kontakten hemma, har surfat och facetime't, helt nöjd.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu