Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Falang

Sunwing Bangtao Beach - Tips!?

Rekommendera Poster

Nu är äntligen resan bokad. Blev charter denna gång. Får gå för den här gången.

Finns det någon vänlig själ som skulle kunna komma med lite tips?

Med Ving får vi betala 700 kr för transfer t/r. Men tar nog en taxi istället då jag googlat att det kostar runt 500 baht enkel. Någon som vet mer exakt?

Vi har inte bokat mat på hotellet. Tänkte äta mer "lokalt". Finns det små restauranger kring Sunwing Bangtao Beach?

vi får med oss ett par som vi skulle vilja visa upp ett mer "paradislikt" Thailand. Några tips på utflykter kring Phuket till några "paradisöar"? Många " " men det få gå =)

Och om någon annan har något matnyttigt att berätta om Bangtao Beach och Sunwing Bangtao Beach.

Tack på förhand!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Stackare

Sunving bangtao, visst ett fint hotel, men resten av bangtao en riktig tingeltangel by bara för turister, varför inte besöka det riktiga Thailand

Vi har åkt runt med ryggsäck i det riktiga Thailand några ggr. Från Koh Mook och norrut. I bästa av världar hade vi gjort det denna gång också men frun vill ha allt ordnat för sig och sex månaders bebisen,2åringen och 4åringen. Därför. Är själv lite orolig för att jag inte får den där riktiga känslan. Men det var det eller inget och hellre komma dit än inte alls. Får göra det bästa av situationen.

Är också lite orolig efter alla rensningar. Solstolarna gör mig ingenting. Men strandrestaurangena,är de också borta? Vill ju som sagt äta på ett lokalt hak hellre än på resorten.

Tack på förhand.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×