Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
rosenqvist

Ryssar??

Rekommendera Poster

Här i Bangkok är det säkert en hel del, men de märks inte här tycker jag. Så vitt jag vet så finns det inga direkta ryssområden eller ryska hangouts.

Vet inte vad alla har emot ryssar...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Befinner mig just nu på Koh Chang och för några dagar sen på ett underbart Koh samet. Inga jobbiga ryssar alls. Sonen träffade tom några ryssar som han gjorde volter i vattnet med. Riktigt trevliga faktiskt! I khao lak förra våren träffade vi bara några ute på snorkelturerna på similian. Inte ens där var de jobbiga. Kanske haft tur? :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hittade en (trevlig dessutom) i Pattis nu på senhösten, förra året i Jomtien (senhöst igen) fanns det desto mer och om var inte vidare trevliga heller.

Tror rubeln har gått ner så dom har inte eller får inte resa som tidigare.

Men enligt hörsägen är delar av maffian söderöver rysskortrollerad. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Stone

Befinner mig just nu på Koh Chang och för några dagar sen på ett underbart Koh samet. Inga jobbiga ryssar alls. Sonen träffade tom några ryssar som han gjorde volter i vattnet med. Riktigt trevliga faktiskt! I khao lak förra våren träffade vi bara några ute på snorkelturerna på similian. Inte ens där var de jobbiga. Kanske haft tur? :)

Vad jag har hört på Koh Chang, av Bosse :), så finns de jobbiga ryssarna på all inclusivehotellen, och håller sig mest där, och de trevliga på småställena. Kan stämma, jag stötte inte på några jobbiga på norra WSB. Jo förresten, en rysstant stog och fyllde på flera petflaskor med apelsinjuice från frukostbuffen på WSB resort. Skulle väl räcka hela dan på stranden.  >:(

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo förresten, en rysstant stog och fyllde på flera petflaskor med apelsinjuice från frukostbuffen på WSB resort. Skulle väl räcka hela dan på stranden.  >:(

Det är sådana gånger vi alla borde ha lite stake att våga ifrågasätta andra mäniskors beteenden.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo förresten, en rysstant stog och fyllde på flera petflaskor med apelsinjuice från frukostbuffen på WSB resort. Skulle väl räcka hela dan på stranden.  >:(

Det är sådana gånger vi alla borde ha lite stake att våga ifrågasätta andra mäniskors beteenden.

Hade det hjälpt, tror du? Eller du kanske talar ryska?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo förresten, en rysstant stog och fyllde på flera petflaskor med apelsinjuice från frukostbuffen på WSB resort. Skulle väl räcka hela dan på stranden.  >:(

Det är sådana gånger vi alla borde ha lite stake att våga ifrågasätta andra mäniskors beteenden.

Hade det hjälpt, tror du? Eller du kanske talar ryska?

Ryssarna är så jävla inskränkta och korkade i huvudet, så rysstanten hande ändå inte förstått, fast man pratade ryska med henne. Hennes beteende är helt normalt för ryssar på semester i Thailand

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo förresten, en rysstant stog och fyllde på flera petflaskor med apelsinjuice från frukostbuffen på WSB resort. Skulle väl räcka hela dan på stranden.  >:(

Det är sådana gånger vi alla borde ha lite stake att våga ifrågasätta andra mäniskors beteenden.

Hade det hjälpt, tror du? Eller du kanske talar ryska?

Man får väl göra en "toppsa loppsa lai"  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo förresten, en rysstant stog och fyllde på flera petflaskor med apelsinjuice från frukostbuffen på WSB resort. Skulle väl räcka hela dan på stranden.  >:(

Det är sådana gånger vi alla borde ha lite stake att våga ifrågasätta andra mäniskors beteenden.

Hade det hjälpt, tror du? Eller du kanske talar ryska?

Sanslös fråga  -1  :(

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo förresten, en rysstant stog och fyllde på flera petflaskor med apelsinjuice från frukostbuffen på WSB resort. Skulle väl räcka hela dan på stranden.  >:(

Det är sådana gånger vi alla borde ha lite stake att våga ifrågasätta andra mäniskors beteenden.

Hade det hjälpt, tror du? Eller du kanske talar ryska?

Sanslös fråga  -1  :(

+1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×