Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
Hannybun

Sämre väder?

Rekommendera Poster

Bara 11 dagar kvar nu till värmen, och allt är fixar till och med nya stödstrumpor! Ska dansa skoldanser här hemma

Nu och hoppas att SPF 30 var ett klokt köp för denna resa :cool

Vi har 12 dagar till avfärd och ska till Lanta :) var ska ni bo?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Om man kollar på aktuella bilder och väderprognoser ser det ut som koh lanta/ krabi har ett blandat väder med både sol och lite regn, förhoppningsvis inget att oroa sig för, en eftermiddagsskur gör inget i hettan och brun blir man ändå! 7 dagar kvar  :dan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vet inte hur många gånger jag skrivit detta  :) Ni ska ju ändå dit, bokat och klart så skit i prognoserna! Har varit i södra Phuket några veckor nu och jösses vad det har visats regn och rusk men icke, bara lite skurar och mest nattetid. Oftast betydligt bättre än vad som prognosen visar  :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vet inte hur många gånger jag skrivit detta  :) Ni ska ju ändå dit, bokat och klart så skit i prognoserna! Har varit i södra Phuket några veckor nu och jösses vad det har visats regn och rusk men icke, bara lite skurar och mest nattetid. Oftast betydligt bättre än vad som prognosen visar  :)

+1

Otroligt hur mycket vånda kring detta som man ändå inte kan göra något åt ??? utom att avboka eller ändra resrutt förstås. Vädret är som det är :sun2:oser:dm

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vet inte hur många gånger jag skrivit detta  :) Ni ska ju ändå dit, bokat och klart så skit i prognoserna! Har varit i södra Phuket några veckor nu och jösses vad det har visats regn och rusk men icke, bara lite skurar och mest nattetid. Oftast betydligt bättre än vad som prognosen visar  :)

Det här svaret skulle vara en sticker på forumet.  :D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×