Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
lindalishous

Distansplugg på Phiphi

Rekommendera Poster

Jag hade tänkt att ta mitt pick och pack och plugga på distans i Thailand nästa år. Jag har en del funderingar bara, för att kunna göra det är det livsviktigt med ett fungerande internet (internetcafé kommer inte att fungera). Finns det bra bredband man kan köpa och hur är täckningen på Phiphi islands?

Hur ser det ut med säsongsboende osv?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ett tips i all välmening, välj någon annanstans att plugga än Phi Phi.

Det är najs att åka dit några dagar på semester men jag skulle tro att du ruttnar rätt snart på stället.

Välj ett ställe med lite liv och rörelse och ett bra utbud av det som gör livet drägligt.

Det är inte helt optimalt vad det gäller prisläget på allt, då det är en så pass liten och turistpräglad ö.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ett tips i all välmening, välj någon annanstans att plugga än Phi Phi.

Det är najs att åka dit några dagar på semester men jag skulle tro att du ruttnar rätt snart på stället.

Välj ett ställe med lite liv och rörelse och ett bra utbud av det som gör livet drägligt.

Det är inte helt optimalt vad det gäller prisläget på allt, då det är en så pass liten och turistpräglad ö.

Klockren +1 på den.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ett tips i all välmening, välj någon annanstans att plugga än Phi Phi.

Det är najs att åka dit några dagar på semester men jag skulle tro att du ruttnar rätt snart på stället.

Välj ett ställe med lite liv och rörelse och ett bra utbud av det som gör livet drägligt.

Det är inte helt optimalt vad det gäller prisläget på allt, då det är en så pass liten och turistpräglad ö.

Klockren +1 på den.

Håller med!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

inte så lätt att plugga speciellt inte om man kör på distans då gäller nog att ha väldigt bra pli på sig själv och köra plugg på förut bestämda tider 9-17 eller så

vore det inte bättre om du fixade ett billigt boende i Krabi eller phuket town

och belöna dig själv med en helg på phi phi ibland

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×