Gå till innehåll

Välkommen till Forum om Thailand!

Inte medlem än? Registrera dig nu direkt!

BLI MEDLEM
ostarra

Se hit allihopa ...ska hjälpa några kompisar!

Rekommendera Poster

Japp jag ska hjälpa några vänner till oss som har varit i Phuket en gång för ca 8 år sedan och inte fick någon super upplevelse direkt..

Men nu så vill dom ändå ge Thailand en chans till å har önskemål om shopping, upplevelser och utflykter och har önskemål om Khao Lak, då vi aldrig har varit där så behöver jag er hjälp :)

Dom ska vara borta i 2 veckor och är 2 vuxna och en 7 å 12 åring som ska iväg.

Idiot fråga kanske men vart ska dom flyga för att komma dit och hur länge är det värt att stanna där?

Jag försöker få ner dom till Koh Lanta för att vistas med oss i en vecka för att sen flyga upp/ åka bil till Khao Lak på sista veckan!

Vet att det blir några timmar att ta sig till vardera ställen men dom störde sig inte så mkt av det, men kan ni rekommendera nått annat bra alternativ om dom inte tar sig ner till Lanta?

Och har redan försökt använda mig av forumet men info sen 2007 är inte intressant för mig 😉

Tack på förhand för hjälpen säger vi alla 😃

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Till Koh Lanta gäller Krabi flygplats. Till Kao Lak gäller Phuket flygplats. Däremellan minibuss, taxi eller liknande. Detta sagt om man kommer reguljärt till Bangkok. Är det charter som gäller får man nog välja den ena eller den andra.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ah ja men från Phuket kan dom ju ta sig enkelt till båda ställena 😃

Vi ska hjälpa dom att slippa charter då det blir sjukt dyrt så därför kollar jag här ðŸ‘

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Finns det inte kombinationscharter? Där man kan välja 2 platser?

Vet dock inte om man kan kombinera Koh Lanta och Khoa Lak..

Dom vill undvika charter för det bli såpass mkt dyrare än att leta och lösa resan själva :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

×